Jump to content
Sign in to follow this  
Patrycja

100 Lecie Zorganizowanego Ruchu Akwarystycznego w Polsce

Recommended Posts

'100 Lecie Zorganizowanego Ruchu Akwarystycznego w Polsce'

W dniach 8-10 maja odbędzie się Jubileusz 100 Lecia Zorganizowanego Ruchu Akwarystycznego w Polsce. Wraz z obchodami jubileuszowymi Łódzkie Stowarzyszenie Akwarystów i Terrarystów ma przyjemność zaprosić akwarystów również na V Sympozjum Akwarystyczne 2009 wraz z wystawą Akwariów Dekoracyjnych oraz Wystawę Muzealiów i Archiwaliów Akwarystycznych.

http://www.superakwarium.pl/aktualnosci ... -id39.html

 

Wybiera się ktoś z Was?

9 i 10 maja zapowiadają się ciekawie :)

Można trochę podpatrzeć na wystawach, pooglądać...

Szkoda tylko, że nie ma jak jechać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zobacz sobie w dziale ogłoszenia temat IMPREZY AKWARYSTYCZNE :) To sie dowiesz kto z nas tam wlasnie jedzie... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 10min wysiadam z pociągu w łodzi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 10min wysiadam z pociągu w łodzi :D

Się będzie działo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dotarliśmy i zalogowaliśmy :P ?Jesteśmy głodni , ale nie ma co jeść w całej Łodzi. Więc pójdziemy spać głodni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to teraz poprosimy sesję z pokoju hotelowego mei i danielka :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooo jesli tak samo rozmawiają prywatnie jak w postach to i ja chetnie popatrze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daniel właśnie mi pokazywał jak się podłącza statecznik elektroniczny pod świetlówki.... i wysadził korki w hotelu :shock: hahahahaha zdolniacha noo :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ojj dzieje się :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale naprawiłem:P :mrgreen::mrgreen:

 

ps świetlówka była podłączana za pomocą , zestawu słuchawkowego :P:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

masakra:P nam już wystarczy :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jadę juz sobie pociągiem do domku. Tak jak pisaliśmy, targi do duszy. Dzis byliśmy na giełdzie akwarystycznej i też lipa. Same gupiki i welony... Wybraliśmy sie też do manufaktury i tam jest stała wystawa baniaków. Dopiero tam nasze akwarystyczne dusze zostały miło połechtane ;) fotki z tej wystawy ma daniel i zamieści najwcześniej jutro.

Generalnie gdyby nie super towarzystwo, to wyjazd byłby zmarnowany. Ale tak sie dobrze bawiliśmy z danielem, że tylko żałujemy ze byliśmy tak krótko :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tam to faktycznie masakra. Paletki w 50 l :roll:

Ale Skrzydlica to była piękna :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dotarliśmy do domów... Ja trochę zmęczona, Daniel pewnie bardziej (kierowca bombowca :mrgreen: ). Tak jak pisałam z pociągu, dojdą jeszcze zdjęcia z wystawy z Manufaktury. Nie były to jakieś przepiękne baniaki ale po tym co zobaczyliśmy na targach to jak niebo a ziemia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nio ja już też na miejscu :mrgreen::mrgreen: zdjęcia z manufaktury takie se :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja cię proszę, przecież w Manufakturze zrobiłeś ze 200 zdjęć :shock: któreś na bank są ładne..... :roll::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nio ze 2 sie znajdzie , ale photoshop i wszystkie będą piękne :mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty ty, panie photoshop :P tylko mnie tam powycinaj z tych zdjęć.... szczególnie ze zdjęć z pizzą na łóżku :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo ładnie się raczyliście wódeczką :D hehehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiesz.... Jak nie było co jeść to trzeba było chociaż pić :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo to ja już to widze heheheh tak na pustyy brzuszek :D

 

 

Daniel właśnie mi pokazywał jak się podłącza statecznik elektroniczny pod świetlówki.... i wysadził korki w hotelu :shock: hahahahaha zdolniacha noo :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ojj dzieje się :D

niieee nooo ja zaraz padne hahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo to ja już to widze heheheh tak na pustyy brzuszek :D

Serio, nie było gdzie zjeść jak przyjechaliśmy... Więc trzeba było pić na pusty brzuszek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

masakra :/

 

trzeba było do sklepu jechać i kupić parówki musztarde i bułki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ponad godzinie jeżdżenia po mieście wstąpiliśmy na statoil... daniel kupił sobie hotdoga a ja 7days :shock: .............. no i wódeczkę :D hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×