Skocz do zawartości

Pomocy !!!


kristal127
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej !!

Chciałabym was prosić o pomoc. Za moje dobre oceny i starania w roku szkolnym mama zaproponowała mi rybkę. Bardzo się ucieszyłam ponieważ długo o nią prosiłam. :D:D:D

Lecz ... nie znam się zbytnio na rybach < :cry::cry::cry: >

Proszę wiec o pomoc, przy wyborze rybki a także przy zdobywaniu informacji

(rodzice przepytają mnie ze znajomość ryby )

 

 

 

FASCYNUJĄ MNIE BOJOWNIKI I CHCIAŁA BYM JE HODOWAĆ ALE

GDZIEŚ W MAŁYM AKWARIUM BARDZO PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bojownik? Na bojownika min. 25l, i jeśli ma to być małe akwarium to w sam raz, chociaż początkującym poleca się większe akwaria, ale cóż twój wybór ;). co do osprzętu to wystarczy kaskada FZN1, grzałka 30W, termometr, odmulacz, jakieś podstawowe testy (no2 i ph). Przeczytaj tez te tematy:

 

viewtopic.php?f=2&t=13379

viewtopic.php?f=43&t=17244

viewtopic.php?f=43&t=11573

viewtopic.php?f=43&t=6354

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę,w końcu młodzież z głową na karku.No i oczywiście pochwała dla rodziców za mądre podejście. :)

Jak już zapoznasz się z tematami,które Gost Ci podał,a będziesz mieć jakieś wątpliwości,pytaj.I pamiętaj,że nie ma głupich pytań-są tylko głupie odpowiedzi.Jesteśmy tu po to,żeby Ci pomóc.Pozdr. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach