Jump to content
Sign in to follow this  
Pley

[200L] Pielęgnice

Recommended Posts

a gdzie więcej fotek??? jak ruchliwe to trzeba siedzieć non stop i pstrykać ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne co w tej chwili mogę powiedzieć, to to że jestem zadowolony z zakupu tej parki miodowych. Ten mocno żółty kolor z czarnym paskiem jest cudowny!

 

:arrow:Zdjęcia:

 

Znów Samczyk

Dołączona grafika

 

Miodowe

Dołączona grafika

 

Portrecik Samca :)

Dołączona grafika

 

Piękne, co nie ? ;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękne???? to mało powiedziane...są cudowne..szczególnie pyszczek :) brak słów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyznam szczerze, że tego typu zbiornik i te gatunki ryb to nie mój "klimat" ;)

Ale te rybcie są boskie po prostu! :D

Wyglądają jak kruchy placek miodowy polany pyszną mleczną czekoladą :D:D:D

No po prostu palce lizać!

Jak dla mnie doskonały wybór :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miodowe genialne :) dałbym więcej drewna zajrzyj do mnie i sprawdź mój baniaczek. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drewna na pewno dojdzie, jest dużo kryjówek, ale chce mieć jeszcze więcej :)

Dzięki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jak tam prace nad dołożeniem drewna? u mnie "kwitnie" a wręcz się wszystko mnoży od tych upałów woda taka ciepła, że chyba tylko mi się nie chce w tak skwar nic płodzić :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaje... akwarium rewelacyjne :D też kiedyś miałem BW ale mi sie znudziło i zrobiłem z roślinkami ;)

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

No plej pochwaliłbyś sie teraz stanem baniaczka a nie :D. No wiemy wakacje były teraz szkoła czasu nie ma ale jeśli ja wstawiłem fotki 98l to ty też możesz ;). Czekam :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W skali od 1 do 10 baniak na 11+ a zwłaszcza mieszkańcy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakuna Matata!

 

Zbiornik praktycznie sie nie zmienił, poza tym że pozbierałem ładne duże gałęzie wierzby, ale nie umiałem ich wykorzystać, więc dałem je szwagrowi do jego 450L, bo miał lekkie pustki :)

 

Ten zbiornik, jako jedyny przezył mój wyjazd.

 

Co sie zmieniło?

Otóż tak, doszła paproć pływająca, z wszystkich gałęzi które pozbierałem, zostawiłem jedną prościutką.

Zmieniły sie plany, nie będę kupować wiekszego zbiornika, wole 2 troszku mniejsze.

Tak więc, prócz tej 200L będe mieć 284L ( w sumie już jest w pokoju)

 

W 200L będą

 

Niebieskołuskie

Akary piaskowe

Miodowe

+ denne rybska (kiryśniki,zbrojniki,złotko)

 

Co będzie z Salvini? Życie pokaże :)

 

Rybki ładnie rosną, samiec akary piaskowej już jest praktycznie taki jak samiec Dempseya, co mnie ciekawi, mój osobnik nie zachowuje sie jak typowa Akara piaskowa, jest agresywniejszy i bardziej kłótliwy!

Herotilapia (samiec) dostał po łbie od niego, za co? bo w jego pobliżu podgryzł trochu paproci pływającej ;) hehe

 

Co tu sie jeszcze zmieniło... A! samica niebieskołuska już ładnie przebywa w pobliżu samca, samiec jej nie goni, a dlaczego? bo kombinują, będzie tarło. Herotilapie nie odstaja w tyle, też kombinują, tyle że po paru kłótniach z Dempseyami postanowiły że tarło będą robić po drugiej stronie zbiornika.

Podczas robienia podmianek itd wpadłem na pomysł by ustawić deszczownie tak, aby paproć mogła swobodnie sie rozłożyć na całą tafle wody, pomysł okazał sie genialny - zbiornik wyglada o wiele lepiej.

 

Salvinki ładnie rosną, ząbki im sie już pokazują, charakterek również sie wyrabia.

 

Podsumowując:

Aranż wiele sie nie zmienił (brak wizji)

Doszła roślina - Paproć pływająca

 

A teraz zdjęcia !

 

Z gałęziami wierzby (90% poszło do szwagra)

Dołączona grafika

 

Baniak

Dołączona grafika

 

Tutaj bardziej zarośnięty

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Ryby

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Na razie tyle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak szmaragdy będą już w 284L, to mam zamiar poukładać wszystko fajnie, dodać:

Pistii

Limnobium

Nurzańca dużego

Żabienice Amazonke

 

:) Będzie miód :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem to nurzaniec cienko rośnie w piasku, ale nie jestem w 100% pewny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to tak. :zamieszany:

Długo się zbierałem z napisaniem czegokolwiek,ale w końcu piszę. ;)

Play ---pierwsza odsłona i druga najbardziej mi się podobają,są super: :o

viewtopic.php?f=22&t=14083&st=0&sk=t&sd=a

Ja jestem zwolennikiem zieleniaków ,a nie krajobrazów pustynnych,akwarii BW. :(

Ty coś w tym widzisz i to jest ważne,ja wyrażam tylko to co czuję,a niestety teraz nic.To jest kolejne twoje akwarium w stylu BW,kiedy w końcu coś dla takich jak ja ,czyli dużo roślinności itd. :help:

Pozdrawiam i czekam na jakieś zmiany ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam zdjęcia z zmiany aranżu - Chwilowo musiałem zrobić więcej miejsca z przodu by Heniek (Pan szmaragd) miał gdzie pływać z żonką :)

 

Baniak

Dołączona grafika

 

A o to Heniu w moim zbiorniku! Ahhhh, cudo :):)

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

No żeś się postarał Play :D. Szmaragdy super ! Aranż mi sie podoba ogólnie super :). Baniaczek 10 na 10 :D. A tak na marginesie jaka jest teraz obecna obsada ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1+1 Salvini

1+1 Multispinosa

1+1 Jack Dempsey

1+1 Szmaragdy

1+1 Akara

I denne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o akwa to teraz jest bardzo fajnie, chociaż trochę za dużo tej paproci ;)

Ale to tylko moje wrażenie.

 

PS.

Fotograf to z Ciebie tragiczny :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paproci to ja już wydałem caaałą miche !

Co do jakości zdjęc. Sorry, ale robione telefonem. Może jutro zrobie aparatem cyfrowym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pasowałoby wydać jeszcze michę :P

 

PS.

To czekamy na profesjonalne zdjęcia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pasowałoby wydać jeszcze michę :P

 

Chyba znam kogoś kto z chęcią przyjmie zielsko. :P:D

 

Co do baniaka, bardzo mi się podoba.

Mimo że to nie Malawi, jest robiony "pod ryby i dla ryb", a nie jak to się często widuje jako podwodny ogródek - nie mówię tu że któryś typ akwarium jest lepszy/gorszy, ale ten z pewnością jest mniej popularny, przez co oryginalniejszy. ;)

Tak patrzę na zdjęcia na pierwszej stronie i na te nowe... akwarium "troszkę" się od początku pozmieniało, ale moim zdaniem pozytywnie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pasowałoby wydać jeszcze michę :P

 

Chyba znam kogoś kto z chęcią przyjmie zielsko. :P:D
O kogo Ci chodzi :P

Czyżby o Ciebie :?::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako że mi się nudziło i za pare dni P.Szmaragdowe idą do swojego zbiornika postanowiłem wdrążyć parę zmian.

 

Zmienił się lekko aranż, niestety to chyba nie jest "to"...

 

Dołączona grafika

 

Natępna aktualka będzie już z tym długo oczekiwanym zielskiem (żabienica amazonka, nurzaniec, pistia, limnobium)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×