Skocz do zawartości

Gupiki przy powierzchni. Jeden zdechł


Cycu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Jestem początkującym akwarystą.

Założyłem akwarium `3 tyg temu woda odstała 2 tygodnie (uzdatniona z roślinami wszystkie urządzenia podłączone etc.) Napuściłem rybki i po 1 tygodniu zdechła mi samica gupika. Zaczynała blaknąć po czym znalazła sobie miejsce w kącie zbiornika pod korzeniem i zdechła. Reszta gupików trzyma się przy powierzchni wody pod liśćmi roślin. Czym może to być spowodowane? (Mam podmienić wodę? Zbyt słabe natlenienie?). Do tego 1 gupik w tym samym koncie pływa od powierzchni do dna a 2 inne tracą kolor.

 

 

spec. zbiornika:

30l proste

4 rośliny (nie pytajcie jakie bo nie wiem ;/)

 

Obsada w stanie obecnym:

 

Gupik samica x1

Gupik samiec x3

Bocja wspaniała x1

Neonki inessa x5

Młoda rybka która wylęgła się nie wiem skąd która sobie żyje i nie przypomina na razie niczego x1

 

Karmienie:

 

3x dziennie różnym pokarmem

-Płatki 8x mix

-Dafnia witaminizowan

-Tabletki wieloskładnikowe

 

Różnie zmieniam ten pokarm rybkom, staram się nie dawać 1 rodzaju 2 razy w ciągu dnia. Pokarm rybki atakują ochoczo raczej nic nie zostaje niezjedzone. 

 

Mam zamiar dokupić:

 

Bocja x2

Gupik samiec x1

Gupik samica x3

Glonojad

Neonki inessa x2

 

 

Jeżeli coś jest nie tak z obsadą lub czymkolwiek innym to piszcie lecz chodzi mi głównie o przypadłość z gupikami gdyż Bocja oraz Neonki zachowują się w miarę normalnie. (Tylko Neonki nagle przestały pływać w stadzie, to też jakiś feler?)

Edytowane przez Cycu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach