Skocz do zawartości

PIERWSZE AKWARIUM 25L Prosze o POMOC


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

we wtorek dostane akwa 25L i kompletnie jestem zielony w tych sprawach

Przede wszystkim musisz dowiedzieć się co robić, aby nie wyławiać martwych rybek co jakiś czas:

viewtopic.php?f=43&t=6354

To musisz znać, najważniejsze rzeczy w tym to to że zanim zarybisz akwarium musi ono dojrzewać biologicznie przynajmniej dwa tygodnie i to że należy robić co tydzień/dwa podmianki wody.

 

Najpierw wiedza -> później baniak. Nie odwrotnie, bo skończysz jak połowa ludzi w dziale "choroby i leczenie". :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze , niechciałbym krewatkariu ;p chce najnormalniejsze akwa ;d nie musi w nim byc duzo ryb i innych zbednych rzeczy to jest moje pierwsze akwarium i chciałbym w praktyce wszystko sprawdzic ;] a co do gupikow, to co innego molgbym jeszcze w swojej obsadzie posiadac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup czy z kilka normalnych gupików mój ulubiony sklep http://www.bajcik.pl/advanced_search_result.php?keywords=gupik&osCsid=319f84ff1fa4e66b45ccbfec4e43d121&x=29&y=12 i do tego np. jakieś roślinki grzałkę filter i jakies oświetlanie przynajmniej 20w i będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies oświetlanie przynajmniej 20w i będzie ok

Tak tak doradzaj początkującemu który nie będzie dozował CO2 i nawoził 20W światła w 25l. Glony go zjedzą! 9-11W wystarczy w zupełności, nawet do hodowli bardziej wymagającego zielska.

 

Na neonki - baniak za mały. Lepiej gupiki + np. drobniczki.

Ten litraż bardzo wiążę ręce jak chodzi o dobór i ilość ryb.

Już w 54l można hodować 5x więcej gatunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach