Jump to content

PIERWSZE AKWARIUM 25L Prosze o POMOC

Recommended Posts

Witam , we wtorek dostane akwa 25L i kompletnie jestem zielony w tych sprawach , chciałbym dowiedzieć sie jakie rybki moge trzymac oraz ile ich moze byc w takim akwa , jaki piasek rosliny itp ! ;) prosze o pomoc ;]

Pozdrawiam

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

we wtorek dostane akwa 25L i kompletnie jestem zielony w tych sprawach

Przede wszystkim musisz dowiedzieć się co robić, aby nie wyławiać martwych rybek co jakiś czas:

viewtopic.php?f=43&t=6354

To musisz znać, najważniejsze rzeczy w tym to to że zanim zarybisz akwarium musi ono dojrzewać biologicznie przynajmniej dwa tygodnie i to że należy robić co tydzień/dwa podmianki wody.

Najpierw wiedza -> później baniak. Nie odwrotnie, bo skończysz jak połowa ludzi w dziale "choroby i leczenie". :D

kurcze , niechciałbym krewatkariu ;p chce najnormalniejsze akwa ;d nie musi w nim byc duzo ryb i innych zbednych rzeczy to jest moje pierwsze akwarium i chciałbym w praktyce wszystko sprawdzic ;] a co do gupikow, to co innego molgbym jeszcze w swojej obsadzie posiadac ?

jakies oświetlanie przynajmniej 20w i będzie ok

Tak tak doradzaj początkującemu który nie będzie dozował CO2 i nawoził 20W światła w 25l. Glony go zjedzą! 9-11W wystarczy w zupełności, nawet do hodowli bardziej wymagającego zielska.

Na neonki - baniak za mały. Lepiej gupiki + np. drobniczki.

Ten litraż bardzo wiążę ręce jak chodzi o dobór i ilość ryb.

Już w 54l można hodować 5x więcej gatunków.

hehe ; okej dzieki . ale moze inaczej chcialbym sie dowiedziec jakie ryby czuly by sie tam najleepiej oraz jaka ilosc , nie patrzac na to czy mi sie podoboja itp, porpostu jakie sa najlepsze dla poczatkujacego ;] i dla takiego litrazu ;]