Skocz do zawartości

AKWARIUM SŁONOWODNE - 30 L


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Jestem nowy - zresztą jak widać po ilości postów na waszym forum.

 

Zainteresowałem się tematyką dotyczącą akwarium morskiego.

 

Jestem zielony w tej sprawie. Miałem akwarium słodkowodne, ale niestety musiałem z niego zrezygnować kilka lat temu ze względu na przeprowadzkę i brak czasu. Aktualnie teraz trochę się w moim życiu pozmieniało i myślę, że chciałbym wrócić do hobby jakim jest akwarystyka.

Wymyśliłem sobie, że chciałbym prowadzić małe akwarium słonowodne. Zacząłem przeglądać internet w poszukiwaniu informacji na tn temat. Opinie są różne. Sprawiły, że mam mętlik w głowie.

Wiem, że nie jest to tanie hobby, ale przed założeniem takiego akwarium chciałbym się dowiedzieć co jest prawdą a co fikcją.

 

Za cel mojej przygody akwarystycznej chciałbym przyjąć małe akwarium z małą ilością ryb.

 

Bardzo podobają mi się błazenki okoniowe. Wyczytałem, że nie są zbyt wymagające i nie potrzebują zbyt wiele do życia. Mogą żyć w małych zbiornikach ponieważ żyją w symbiozie z ukwiałem i pływają tylko przy nim.

 

 

Znalazłem w sieci (na allegro) ofertę gotowego akwarium.

 

LINK: http://allegro.pl/nano-reef-white-nano- ... 73714.html

 

 

Co o tym sądzicie? Jest szansa aby "moje" rybki i ukwiał przeżył na dłuższą metę?

Akwarium wyglądało by tak, że żył by w nim załóżmy jden ukwiał i 2-4 błazenki.

 

 

Czekam na szczere opinie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby błazenki mało ruchliwe i 'Nie wymagają bardzo dużego akwarium, ponieważ cały czas przebywają w bliskiej odległości od swojego ukwiału' (http://www.superakwarium.pl/poradnik-ak ... -id53.html) ale powinny mieć chociaż te 50-60l ;)

W tym akwarium możesz trzymać chyba tylko krewetki morskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach