Skocz do zawartości

dojrzewanie akwarium a glony


klopotek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Jestem początkującą akwarystką i mam problem z glonami w dojrzewającym akwarium. Akwarium założyłam 10 dni temu i wczoraj zauważyłam że moje roślinki pokrywają nitkowate glony ?? Jak można się ich pozbyć ?? Czy mogę wyjąć roślinkę i opłukać ją pod bieżącą wodą ?? I czy za 10 dni mogę kupić rybki czy raczej poczekać aż zwalczę glony ?? Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące temperatury, jak ją mogę obniżyć ponieważ przy wyłączonej grzałce temp mam +31 :((

Ps. moje akwarium to 30L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam dojrzewające akwarium i polecono mi-0 chemii bo to pożywka dla glonów,częste podmiany wody tak co 4 dni ok.20%,czyszczenie akwarium z glonów,zmniejszenie oświetlenia do 8h dziennie.u mnie to pomaga a mam okrzemki,krasnorosty na roślinkach i zielone kropki na szybie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach