Skocz do zawartości

Baner reklamujący cd.


ahaed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Poprzedni temat został zamknięty a pozostało nam kilka rzeczy do omówienia .

 

 

Przejdźmy do sedna sprawy :

1: Pomysł pierwsza liga

2: Podziękowania Hipciowi za szczególne zaangażowanie przy projekcie

3: Co do zdjęcia hmm.....forum jest nasze i to my je tworzymy !! Niech nawet na banerze będzie cząstka Nas .

4: Nie do końca została rozwiązana sprawa napisu , może ktoś ma jakieś propozycje ?

5: Może jeszcze ktoś ma jakieś ciekawe pomysły , żeby coś poprawić , ulepszyć ?

 

 

 

Ps:Przepraszam wszystkich , jeżeli uraziło kogoś moje zdanie w poprzednim temacie ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się, że kilka spraw o które grzecznie prosiłem (np hasła do baneru) pozostały bez echa/odbiły się złym echem.

 

Co do fotki postaram się znaleźć foto któregoś z forumowiczów, ale nie jestem super grafikiem, więc będę trochę ograniczony. Najlepiej jak zdjęcie było by małoformatowe. Każde pomniejszanie/zwiększanie zdjęcia traci na jakości, a takowy baner powinien być pierwsza klasa.

 

Kolejna ważna sprawa. Baner ruchomy, czy statyczny? (ostatecznie mogę wykonać dwa podobne projekty) Jeden statyczny, drugi ze zmieniającymi się hasłami.

 

Co do haseł również proszę o propozycje, jednak muszą być one krótkie i na temat.

 

Chętnie podzielę się uwagami nt. czcionki. Jeżeli ktoś ma propozycje to poproszę o wysyłkę czcionki na maila (hipcio_stg@wp.pl) i wiad. na pw

 

Jak mi się coś przypomni to dopiszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Talentu speca od reklamy nie mam, ale to co mi do głowy przyszło to napiszę, może ktoś to jeszcze zmodyfikuje i wymyśli coś ciekawego... :)

"Super Akwarium - my wiemy w czym rybka lubi pływać!"

" SA - powiemy ci, jak się czuje rybka w twojej wodzie"

"Forum SA - Pytaj! Nie pozwolimy ci zbłądzić!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji