Skocz do zawartości

[60L] Bojownikarium nr4 - Radosław :P


jucha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oświetlenie - na razie prowizorka z dwóch energooszczędnych (2x15) -!dzisiaj! wymiana na belkę - flora sun + aqua star.

Filtracja JAKIŚ filtr juwela. Zestaw z grzałą (pudło na pół akwarium hihihihihii :D pYtAć O mArKę AhAeDa :P )

Flora - większość łodygowców niezidentyfikowana - nie znam się na roślinach. ALE na pewno mam tam rogatka, moczarkę, mech jawajski, limnobium rozłogowe, i łodygowce nieznanej pełci. Jak ktoś wie co to je to niech pisze poniżej. Do flory zaliczam też gloniska :D

Obsada:

Radziu - bojownik zapładniacz i jego trzy wybranki. (1+3)

Parka wielkopłetwów (Czop i Czopicha - i tu ktoś mnie za sekundę rąbnie :P )

1xkosiara wędrująca :D (no name)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

zdjęcia są fatalnej jakości ale wierzę mocno ze po wymianie oświetlenia szczelę dobre fotaski. więc pewnie już dzisiaj aktualizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parka wielkopłetwów (Czop i Czopicha - i tu ktoś mnie za sekundę rąbnie :P )

 

Czy to jest to moje akwa?????????? Nie no weź...... :roll: Co do imion to wybaczam ale ten bajzel w baniaku..... Jucha, weź tam coś zrób, bo wygląda to jakbyś tam powrzucała wszystko jak leci! Kałuża taka.... ehhhhh :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Szczerze ??

To tytuł " najbardziej czopiarskie akwarium roku " oficjalnie został przydzielony temu zbiornikowi :D

 

Co do filtra to z pytaniami nie do mnie, ja go tylko wysłałem ;) , Już wiesz czemu go nie chciałem.Zdecydowanie jest ogromny!! Zajmuje pół zbiornika !!

Co do akwa to za dużo tam wrzuciłaś,chciałaś mieć wszystko naraz.Zostaw korzeń lub dwa , roślinki tak samo.Zdecydowanie za dużo jest teraz tam napchane.

Ciekawe masz korzenie ;):D . Słyszałem ,że nie każdy tonie :D . Będziesz musiała je moczyć !