Skocz do zawartości

Pierwsze akwarium 150L


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z racji iż jest to mój pierwszy post chciałbym się przywitać z forumowiczkami jak i forumowiczami.

 

Z akwarystyką nie mam żadnego doświadczenia lecz od 3 miesięcy wertuje fora oraz artykuły na ten temat. Postanowiłem napisać na tym forum ponieważ sporo ciekawych artykułów przeczytałem właśnie tutaj.

 

Przechodząc do sedna sprawy. Całkiem nie dawno nabyłem od znajomego w promocyjnej cenie zbiornik ~150L (100x36x43h), 50L (50x30x30h), szafka, żwirek ~ 30kg, pokrywa na duże akwarium z dwiema świetlówkami, filtr atman AT-F301 oraz zwykłą grzałkę.

 

Na początku kwietnia chciałem zalewać zbiornik by sobie stał i dojrzewał do przyjęcia rybek, niestety moje wyobrażenie na temat głównego zbiornika oraz miejsce nie pozwoli mi tego dokonać dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc.

Pewnie zastanawiacie się jakie jest moje wyobrażenie tego akwarium. Chciałbym by znajdowało się tam kilka rurek (da się łatwo ukryć), ozdoby, roślinki i to wszystko. Na początku byłem pewny że kupie jakiś filtr kubełkowy i sprawa będzie załatwiona po przeczytaniu wielu artykułów przekonałem się że sump będzie zdecydowanie lepszym rozwiązaniem i tańszym. Problem w tym że sump ten musiałby stać powyżej akwarium głównego. Znacie takie rozwiązania?? Sumpa raczej będę zamawiał u szklarza o wielkości około 30l a tą 50-tkę postawie pod dużym akwarium jako kwarantanne na początek a później jako kotnik.

 

Na chwile obecną muszę rozwiązać ten problem później będę zadawał kolejne pytania.

 

Pozdrawiam.

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach