Skocz do zawartości

Atak okrzemek! Pomocy jestem laikiem


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu pierwszy raz na tym forum więc proszę o wyrozumiałość i cierpliwość (chce się czegoś nauczyć od doświadczonych akwarzystów).

Wiem że jest dużo tematów i było to wiele razy wałkowane na forum ale naczytałem się dużo i nie mogę do końca ogarnąć tego wszystkiego z czym się zmagam.

Zacznę od początku:

 

1.Kiedy akwarium zostało zalane: Nie pamiętam 3miesiące temu około może 4

2.Litraż i wymiary akwarium 30L akwarium proste szerokie.

3.Jakie jest oświetlenie model: AQUA4START 11W v2 do tego pokrywa oklejona folią odbłyskową żeby nie tracić światła od pokrywy
4.Jak długo świecisz od 10H do 12H.

5.Podłożokoło 2cm ziemi do kwiatów na to około 4-5cm żwirku.

6.Filtracja Filtr wewnętrzny AQUAEL FAN mini plus =260l/h bez standardowej końcówki tylko z deszczownią która jest pod skosem żeby wyrzucała wodę z pod tafli wody.

7.Typ zbiornika ogólny

8.Ozdoby Ozdób nie mam jako takich oprócz kokosa dla glonojada

9.Rośliny Lobelia cardibalis, hygrophila polisperma, anubias mini nana, cryptocoryna rubella, Echinodorus Green Horemani

10.Ryby  4x czerwone danio, 1x glonojad i 1x helenka

11.Podmianki  około 6-7L raz w tyg. Woda odstała z kranu około tyg.

12.Nawożenie akwarium Easy Life: EasyCarbo co 2 dni po 10 kropelek i tej samej firmy PROFITO raz w tyg 20 kropelek

13.CO2 tylko nawóz pkt wyżej

14.Parametry wody Parametrów aktualnych wody nie mam (zrobie dzisiaj wieczorem do dopisze)

15.Czy ostatnio robiłeś coś co mogłoby zdestabilizować zbiornik ? raczej nie oprócz podmian wody i odmulania