Skocz do zawartości

jak to podłączyć?


Rekomendowane odpowiedzi

od dawna myślałem o zamontowaniu lepszego oświetlenia w 54L :roll:

i dzisiaj zdobyłem taki oto statecznik :D

jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o elektronikę :oops:

prosiłbym o propozycję oświetlenia ;)

nie wiem na ile realne jest jego wykorzystanie więc proszę o wyrozumiałość :oops: (ew. skasowanie tematu po wyjaśnieniu sprawy :) )

mile widziane też schematy połączenia wszystkiego :twisted:

zdjęcia statecznika :) ; szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to znaczy ale może się przydać ;)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze jak masz akwarium 54l to takie oswietlenie jak na zdjeciach ci wystarczy , jak podłaczysz statecznik z dwiema lampami po 35 wat przy 35l to ugotujesz rybki . jedna taka lampa bedzie kosztowała koło30 zł wiec jak prosto policzyc nie opłaca ci sie to .ale jak chcesz to bardzo prosze z 1 strony w stateczniku masz wejcie na 220 a z drugiej 2x35w wiec do drugiej podłaczysz dwie jarzyny po 35w tylko musisz wiedziec jakie parametry ma ten statecznik ile hercow ,amer itp. a podłaczysz tak:

http://www.libra.com.pl/SKLEP/images/st ... /3_EMC.jpg POWODZENIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież masz schemat na stateczniku

Co za szczescie, ze facet w sklepie mi tak nie powiedział jak byłam pytać o oświetlenie :roll:

Nie każdy musi sie znać na elektronice i schematach..

Wielkopłetw proponuje iść do jakiegoś fajnego sklepu z oświetleniem i poprosić kogos miłego z obsługi o pomoc. Mnie to nie kosztowało nic a przynajmniej mam pewność, że czegoś źle nie podłączyłam itp. Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach