Pasha96 Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Mam akwarium 34 litry. Co sądzicie o obsadzie 5 Neonów Innesa i 5 Danio Pręgowanych do sztucznych roślinek? Luna: Przenoszę wątek. Zakładaj tematy w odpowiednich działach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macudys Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Nie żebym coś mówił ale to nie ten dział. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha96 Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Jestem początkujący więc w czym problem? Pytam jako początkujący. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasbor Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Ani jedno ani drugie ani trzecie nie powinno być w tym akwarium. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha96 Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 A to niby czemu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymx007 Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Bo Twoje akwarium jest po prostu za małe. A do tego oby dwie te ryby są ławicowe/stadne a 5 sztuk to za mało. Oprócz tego neony lubią przyciemnione zbiorniki, a danio wręcz przeciwnie dużo światła. Po co chcesz wkładać do akwa paskudne sztuczne roślinki? Przeczytaj sobie: przykladowi-mieszkancy-akwarium-ok-20-35l-t19607.html P.S. A co ma bycie początkującym do umiejętności czytania gdzie jest dział obsad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha96 Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Ja już mam akwarium zalane ze sztucznymi roślinkami. I nie wiem jakie rybki mam zakupić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...