Skocz do zawartości

Dobre aparaty.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar zakupić doby aparat fotograficzny w cenie do 3tysięcy.

Nie znam się kompletnie na tym a widziałem że nasz Admin czy Forum Assistance ma pojęcie o tym.

Chciałbym zakupić dobry aparat zapewne lustrzankę, która będzie robiła dobre zdjęcia ryb.(nierozmazane).Z tego co się orientuje potrzeba aparat który robi szybko zdjęcia.

Ogólnie potrzebuję dobrego, godnego polecenia aparatu.

Jeżeli się ten temat powtarza, to z racji z tego że aparaty się zmieniają, ceny się zmieniają i wychodzą lepsze modele.

Jeżeli ktoś nie zna danego modelu(nazwa) może podać nazwy cech które powinny być jak najlepsze lub odwrotnie np(ogniskowa).

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że jest głupotą, tak głupotą kupowanie aparatu za 3k, jeśli nie masz o tym pojęcia.

 

Co Ci z modelu za 3k, albo i 10k jeśli będziesz cykać fotki w auto i byle kto robiący zdjęcia w aparacie za 500zł będzie robił dużo lepsze zdjęcia?

To nie kwestia tego, że mam problem z tym że wydasz 3k na aparat. Problem z tym, że nie wykorzystasz nawet 10% jego możliwości...

 

Na nic aparat i za 10k, jak się na tym nie znasz. ;)

Dobre, nierozmazane zdjęcia, to kwestia nie tyle samego aparatu, co ustawień.

Jak nie ustawisz taniego aparatu żeby zrobić dobre nierozmazane zdjęcie ryb, to z lepszym tym bardziej sobie nie poradzisz.

 

PS: Ja przepraszam, wiem że nie powinienem, ale nie mogłem się powstrzymać:

:lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 3k to polecałbym Nikon D3100 + Nikkor DX 18-105 mm f/3,5-5,6G VR dla amatora starczy spokojnie. Poczytaj sobie o nim może akurat Ci przypadnie do gustu. Obiektyw kitowy (podstawowy) ale naprawdę bardzo ostry i w większości zastosowań daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem autora są rozmazane zdjęcia.