Skocz do zawartości

Krewetki amano.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj zauważyłem, że moja krewetka amano ma jajeczka pod ogonem.

Jestem zielony w rozmnażaniu krewetek i nie wiem czy mi się opłaci i uda się je odchować :zamieszany:

Jak wiadomo rozpoczął się rok szkolny, a ja w tym roku będę miał egzaminy i nie wiem czy dam rade się nimi zajmować.

Znalazłem stronę z opisem rozmnażania

http://www.aquadesign.pl/artykuly_html/ ... eeding.htm

Proszę o uwagi dotyczące tej strony, jak i porady nie opisane na niej.

Prosił bym o napisanie porad dotyczących jedzenia dla larw(jak przygotować?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc widzę że wymagają zaangażowania.

 

Jak wiadomo rozpoczął się rok szkolny, a ja w tym roku będę miał egzaminy i nie wiem czy dam rade się nimi zajmować.

W takim razie daj sobie z nimi spokój.

Z twoimi poradami zaczekam, poczekam na osobę/y , która/e rozmnożyła/y te krewetki i może powiedzieć czy to wymaga dużo czasu, czy tylko podmiana wody, nakarmienie, posprzątanie nieczystości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z krewetkami jak z gupikami - jak ich nic nie zeżre to sobie same dają radę

Kolega chyba mówi o krewetkach red cherry, które faktycznie mnożą się jak gupiki. Z kolei z krewetkami amano jest trochę inaczej, w naturalnym środowisku samica płynie złożyć jajeczka do morza. W kwestii akwarium najlepsze będzie przeniesienie samicy do słonowodnego zbiornika i odstawienie jej gdy wyda ikrę. Młode gdy będą miały 1 - 2cm. można też spokojnie przenieść do głównego zbiornika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z krewetkami jak z gupikami - jak ich nic nie zeżre to sobie same dają radę