Skocz do zawartości

Malawi/Tanganika 240 litrów- pomoc w obsadzie


belzebub
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na forum ;)

Planuje założyć nowe akwarium 240 litrów. Były czarne wody, strumienie okresowe, biotopy krajowe, a teraz padło na pyszczaki. Interesują mnie przede wszystkim ich zachowania terytorialne i rozrodowe. Niestety, to pierwszy tego typu zbiornik , więc nie mam praktycznie doświadczenia :(

Pierwsze pytanie - czy coś można dorzucić do dwóch par neolamprologus brichardi?

Drugie pytanie - w internecie znalazłem informacje sprzeczne, mówiące , że w takim litrażu nie można trzymać tropheusów, a inne- że jest to możliwe. tu liczę na waszą pomoc.

A naskalniki- czy one dają jakieś ciekawe doświadczenia?

 

Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na przyszłość nie podkleja się OT z innych forów ani nie daje się linków do nich.

 

1. Ja bym dał coś takiego :

3x Neolamprologus Brichardi

2x Melanochromis auratus

2x Labidochromis Caeruleus

2x Melanochromis maingano

 

2. Niby można je w tym litrażu trzymać, stadko około 6-8 sztuk z przewagą samic.

Nie jestem tego pewien. :| Tylko nie polecam ci ich, bo są nawet dość agresywne.

 

3. Trochę mnie zmyliłeś, bo teraz mi się wydaję, że chcesz mieszać Tangę z Malawi.

Nie wiem o które naskalniki chodzi.

Ze wszystkimi rybami są ciekawe doświadczenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do poszczególnych tematów można podawać linki z innych for.

 

Twój post jest bezsensowny.

 

Polecasz trzymanie auratusów w parze, a samiec tego gatunku jest na tyle agresywny dla samic, że posiadanie 1+3 to jest męczarnia dla nich, a co dopiero 1+1...

 

Mieszasz Tange z Malawi, a autor chciał albo to, albo to...

 

Autorze!

Proponuje coś takiego:

 

1+1/1+2 N. Brichardi

1+1/2 J. Regani - te mogę śmiało polecić, śliczne i ciekawe LUB Ch. Brichardi black mask - mam i polecam.

1+1 L. Ocellatus