Skocz do zawartości

Popełniłem "chyba" błąd - Bojownik z "kubeczka"


Hooltay
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wcześniej pisałem że jestem początkującym akwarysta.

Otóż.

Kupiłem Bojownika z "kubeczka"

Teraz pływa w 25l.

Pływa ciągle przy szybie.

Jest wystraszony i chowa się.

 

mam pytanie czy po aklimatyzacji taki bojownik będzie się nadawał do wielogatunkowego akwarium (z danio)?

Czytałem że bojowniki z takich warunków są bardzo często agresywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy po aklimatyzacji taki bojownik będzie się nadawał do wielogatunkowego akwarium (z danio)?

Nawet gdyby jego zachowanie się zmieniło to nie możesz go dać do wielogatunkowego akwarium zwłaszcza z Danio ponieważ Danio i Bojownik to ryby z kompletnie innego przedziału temperatur. Po drugie Bojowniki to rodzina guramiowatych i nie można go pchać do "mieszanych" akwariów. To, że nie będzie atakował innych ryb nie zmienia faktu, że warunki nie będą dla niego odpowiednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie Bojowniki to rodzina guramiowatych

Ja bym powiedział raczej Labiryntowatych

 

1. a w takim razie czy w 25l dodać mu obsadę? Samice czy z wielogatunku? czytałem że spokojnie można dodać ślimaki i krewetki.

2. Co lepiej dodać do danio pręgowanego i różowego? Gupiki, Kiryski, Bocje? Czy też inne danio?

Do tych 25l już nic nie dodawaj

Większość rybek które wymieniłeś potrzebuje dużych akwariów zwłaszcza danio i bocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość rybek które wymieniłeś potrzebuje dużych akwariów zwłaszcza danio i bocje

Zapomniałem dodać ze drugie akwarium z Danio ma 112l.

z filtrem Aquael FAN-3 700l/h wiec prąd wody jest.

 

wiec ponawiam pytanko:

2. Co lepiej dodać do danio pręgowanego i różowego? Gupiki, Kiryski, Bocje? Czy też inne danio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.