ankha999 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Witam serdecznie. Chciałam zaprezentować moje pierwsze, wymarzone akwarium:)Z uwagi na to że jestem początkującą, bardzo chętnie przyjmę wszelkiego rodzaju uwagi i sugestie dotyczace mojego zbiornika:) 60 litrów o wymiarach 60x30x30cm - świetlówka akwarystyczna Philips 15W z odbłyśnikiem - filtr FAN FILTER plus - firmy AQUAEL - grzałka HAILEA CB-8300 - ryby -5 dorosłych gupików, 6 młodych gupików, 3 neon Inessa, 2 neon czerwony - 2 małe otoski - krewetki - ok. 8 Amano i 3 czerwone - ok.12 ślimaków Helena - roślinność - m.in. Anubiasy, Microsporium, Wątrobowce ( mogłam poprzekręcać nazwy) - korzeń, - kokos, - mech, - lawa, - CO2 w płynie - EASYCARBO - - pokarm w płatkach firmy Tropical i JBL - pokarm mrożony - oczlik - firmy Ichthyo Trophic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adek86 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 ładnie, ładnie tylko ta fototapeta. Postaraj się zmienić na jakiś jednolity kolor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho27 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Dla glonojadów akwarium jest za małe. Dokup neonów. Tło zmień na czarne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamut Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Twoje akwa jest super Bardzo mi się podoba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankha999 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 posiadam malutkie glonojady, raczej większe nie bedą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho27 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Nawet jeśli są malutkie to w przyszłości mogą osiągnąć do 15cm. Akwarium może być, tylko jak pisałem wcześniej zmień tło. A te glonojady to jaki gatunek? Zbrojniki czy coś innego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...