Skocz do zawartości

Akwarium 60l - obsada


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no racja ślepy jestem xD

co do obsady trochę za dużo ryb... będzie ciasno

 

Chociaż jestem początkującą akwarystką wiem, że bojowników nie powinno trzymać się z innymi rybkami, bo są agresywne. Do mojego 54l akwarium kupiłam po trzy, cztery rybki z kilku gatunków o podobnych wymaganiach.

kupiłaś skalary ,zbrojniki i molinezje. Tak napisałaś w innym poście.

viewtopic.php?f=43&t=10059

 

ty masz tragicznie dobraną obsadę i nie doradzaj innym ,szczególnie w kwestii bojowników [patrz twój przykład poniżej]

niektórzy na tym forum trzymają bojowniki z innymi rybami i nic się nie dzieje

 

Ja też odradzam wpuszczać bojownika do akwarium z innymi rybkami bo jest on agresywny i lubi małe przestrzenie. Mam pytanie: ile rybek można trzymać w 54l akwarium???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh przed chwilą jeszcze bez pielęgniczek był post...

 

popieram tdc.

 

dobrze że podobają Ci się skalary i mieczyki ale ani jednych ani drugich NIE MOŻESZ trzymać w 60l. Skalary wymagają wyższego a mieczyki większego akwarium niż masz.

 

Welonek po co dałeś dwa identyczne posty? skasuj jeden.

i raz piszesz że gupiki "tymczasowo" a teraz chyba zmieniłeś zdanie bo trzymasz je z bojkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Ci radze welonek uspokoj Ty no sie. Lepiej stworzyc warunki pod jeden gatunek niz tworzyc niewiadomo jak wielka mieszanine gatunkow. chcesz stworzyc zupe rybna a nie obsade. co post w odpowiedzi na to co ktos napisze bedziesz sie pytal to moze jednak taka obsada .... a moze taka ...... ;p? ochlon troszke ;p i wybierz jedna prawidlowa. propozycje do obsady juz dostales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh przed chwilą jeszcze bez pielęgniczek był post...

 

popieram tdc.