Skocz do zawartości

Problem z filtrem Tetra Tec ex700


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym akwarystą, moja wiedza teoretyczna jest na dobrym poziomie, lecz z wiedzą praktyczną jest trochę słabiej. Miałem kiedyś akwarium. Niestety nie z takim sprzętem jak teraz. Moim problemem jest po prostu to, że plastikowe kolanko od filtra wchodzi przez otwór w pokrywie akwarium prawie na styk. Moje akwarium ma 135 l i na górze ma po obu stronach doklejone szybki. Wszystko było by dobrze gdyby plastikowe kolanko nie dotykało świetlówki. Właśnie to budzi we mnie obawę że świetlówka przy dłuższym działaniu może się rozbić i doprowadzi do tragedii.By w jaśniejszy sposób przedstawić moją sytuację zamieszczam zdjęcia. Proszę o jakieś sugestie lub pomysły na rozwiązanie problemu.

post-2650-13685156048942_thumb.jpg

post-2650-1368515604923_thumb.jpg

post-2650-13685156049506_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad propozycją hipcia myślałem,oczywiście będzie przy tym dużo zabawy i jak tego porządnie się nie wykona to nici z dalszego zakładania akwarium. Nad kolejną propozycją kolegi z bezpośrednim poprowadzeniem rurki do deszczownicy i rurki do zasysania nie zastanawiałem się, ale z tym tez będzie trochę zachodu, gdyż producent z góry nakłada jak ma wyglądać jego produkt by uniknąć żalu ze strony klientów. Ale to jest już lepsze niż majstrowanie przy oświetleniu. Sądzę że wystarczy parę złączek i jakiś uszczelek. Niestety będzie problem z zamocowaniem tak giętkiej rurki do akwa. Myślę, że warto jeszcze pomyśleć nad czymś co będzie podnosiło trochę przykrywę. To będzie najlepsze i najbardziej estetyczne rozwiązanie, a przy tym najtańsze. Dziękuję za Wasze dotychczasowe propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach