Skocz do zawartości

[54L] Gupiki, pierwsze akwarium


Tepes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Przygodę z akwarystyką zacząłem dwa tygodnie temu. Kupiłem i uruchomiłem akwarium. Dzisiaj po dokonaniu testów wody postanowiłem wpuścić obsadę. Jestem totalnie zielony w temacie akwarystyki i całą moją wiedzę jaką posiadam zaczerpnąłem z for internetowych.

Jeśli widzicie gdzieś błędy to proszę o ich wypunktowanie. Zależy mi aby ryby miały dobre warunki. 

 

Po godzinie od wpuszczenia gupików do akwarium zauważyłem narybek :shock: Szybko wróciłem do zoologicznego, kupiłem malutkie akwarium 9L, filtr, grzałkę i założyłem narybkowi drugie akwarium aby mogły tam spokojnie podrosnąć. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zalałem to akwarium wodą z drugiego i na wlot filtra założyłem jakąś skarpetkę znalezioną w szafce żony. Muszę wymyślić sobie jakiś rynek zbytu na te ryby bo jest ich coś około 60 sztuk   :shock:

 

Akwarium: 54l, 60x30x30

filtr: Aquael midikani 800

Grzałka: 50w  termostatem

Oświetlenie: LED 6W (chcę dołożyć paski ledowe ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Podłoże: żwir bazaltowy

Rośliny: Żabienice i rośliny których nazw nie znam

Obsada: gupiki pawie oczko 4 samce, 8 samic, krewetki red cherry

 

Parametry wody:

pH: 7.5

KH: 10

GH: 15

NO3: 20

NO2: 0

CL2: 0

 

u5jQqlT.jpg

eqmmsM0.jpg

AMcFSa8.jpg

5bViL1l.jpg

E79nDtY.jpg

WikPH1k.jpg

2UavefN.jpg

L2H8HWt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, jakby to najprościej ująć : przy takim zestawie rybnym - za chwilę będziesz miał więcej gupików niż wody w akwarium. Co zrobisz, gdy te 8 samic raz na miesiąc wyda na świat potomstwo np. w ilości 20 szt. każda? Radę do której również się przychylam dano Tobie w innym wątku...http://forum.superakwarium.pl/topic/49281-54l-obsada/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś chociaż co przyniosłeś ze sklepu? Bo to raczej nie jest dzisiejszy narybek...  :P