Skocz do zawartości

54l unikatowa obsada


biedronnn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nazywam sie Tomek.

Po kilku latach postanowilem wrocic do akwarystyki.

Bylo to akwarium bardzo ogolne.

Rybki jakie w nim plywaly to:

mieczyki, platki, gupiki, neonki, kiryski i glonojad oraz jakis slimak.

 

Obecnie chcialbym, aby w moim akwarium plywaly zupelnie inne rybki.

Wybralem kilka rodzajow, ale ze jestem amatorem, to nie wiem jakie i w jakich ilosciach moge wpuscic do takiej wielkosci baniaka.

 

Ryby jakie mnie zaciekawily to:

 

-Przylga chinska (cudaczek)
-proporczykowiec gardnera
-naskalnik dickfelda
-barwniak szmaragdowy/czerwonobrzuchy
-glowaczyk barwny

-szczupienczyk karlowaty

 

Wiem ze niektore z nich nie beda mogly plywac w tak malym akwarium, ale prosze bardziej doswiadczone osoby o wypowiedzenie sie na temat tych ryb.

Ktore z nich moge wpuscic a ktore nie, w jakich ilosciach i ewentualnie jakie inne rybki obsadzic w tym akwarium.

 

 

Akwarium jakie posiadam to 54l 60x30x30

Filtr Aquael turbo 500

Grzałka Hailea 50W

 

Parametry wody to:

pH-7

GH-10,2

KH-6,5

 

Bardzo prosze o pomoc w doborze obsady dosc unikatowej, a nie "standardowej".

 

Pozdrawiam i czekam na sugestie.

 

Z tego co sie dowiedzialem to Przylga chinska potrzebuje zimniejszej wody, bardzo mocno napowietrzonej i podstawa 60x30 to minimum ale zalecane jest wieksze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Przylga chinska (cudaczek) -proporczykowiec gardnera -naskalnik dickfelda -barwniak szmaragdowy/czerwonobrzuchy -glowaczyk barwny -szczupienczyk karlowaty

 

Co ciebie za ryby interesują o różny wymogach.

Akwarium jakie posiadam to 54l 60x30x30

 

Tak wogule to akwarium jest za MAŁE na te ryby.

 

 

Pisownia.   :o  /DawW/

Edytowane przez DawW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O roznych wymogach moze i sa, dlatego zastanawiam sie ktore(ą) z nich wybrac.