Skocz do zawartości

[20l] ogólne


ziomgg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Opis zbiornika:

Zbiornik 20l bez pokrywy

Urządzenia:

Filtr

Ryby:

Jest ich tam może z 10(sorki ale nie znam się za bardzo na rybach)

Na pewno są tam neonki innesa

Rośliny:

Posiadam jedną roślinę i tak nie wiem jaka to ;p

 

Przepraszam że tak mało szczegółów ale jestem początkujący.

Doradźcie mi co dokupić żeby akwarium upiększyć.

Urządzenia wiem że muszę kupić wiem jakie już mi nie doradzajcie.

A tu link do foty: http://img188.imageshack.us/i/20090621121.jpg/

PS:Muszelki już wyjęte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Obiecałem więc też ci się tu wpisze :twisted:

 

Więc tak:

-żwirek -wymiana na drobniejszy,ten ci pomniejsza wizualnie akwarium(byle nie niebieski)

-oświetlenie -daj świetlówkę,nie nagrzewa wody,pobiera mało prądu

-filtracja -filtr już masz więc ok,daj go do tyłu,żeby nie był tak widoczny

-tło -według gustu,ja np.lubię jednolite czarne,niebieskie lub białe (wystarczy karton i będzie git )

-rośliny - wybierz takie o mniejszych liściach,te o dużych też pomniejszają optycznie zbiornik,może jakieś mchy i anubiasy?

-ryby -niestety tylko krewetki,ewentualnie bojownik ale zaraz mogą mnie za to zlinczować :D

-dekoracje - zgrabny korzeń,znajdziesz nad rzeką,jeziorem (o przygotowaniu korzenia znajdziesz na forum)

 

A teraz pokrzyczę trochę bo ci się należy: Zacznij czytać !!!!! Nawet nie wiesz jakie masz ryby !!!!! Jakie rośliny !!!!! Zacznij podglądać galerie innych !!!!! I najważniejsze zacznij słuchać i stosować się do rad bo nikt nie chce dla ciebie źle !!!!!!!!!!

 

Zobaczysz że można zrobić piękne zbiorniki,nawet takie małe !!

 

Pozdrawiam i mam nadzieje,że cie nie zraziłem do akwarystyki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach