Skocz do zawartości

Żółtaczek indyjski?


cstk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowicjusz w branży więc prosze o wyrozumiałość icon_smile.gif A więc jak w temacie. Akwa postawiona, czekam aż dojrzeje icon_smile.gif nie wiem jak wytrzymam 3-4 tygodnie bez rybek icon_sad.gif 

Ale tu się pojawia problem. Zakochałem się w żółtaczkach indyjskich. Niestety mam tylko 60 litrowe akwa. Nada się? Jeśli tak to ile ich mogę trzymać? Według niektórych stron nadają się, ale wole zapytać tu! 

Jeśli mogę, ale najwyżej jedna parkę, to czy mogę do nich dorzucić jakąś inną rybkę?(ogólnie wolałbym mięc akwa jednogatunkowe)

Druga sprawa, jeśli ich za bardzo nie mogę, to czy ktoś ma pomysł na jakieś inne rybki w zbliżonych kolorach? 

i następna sprawa, dodałem Esklarin oraz BactoActive, czy coś jeszcze powinienem? I czy to normalne, że wodą jest taka trochę "mętna"? jakby mgiełka pomieszała się z wodą? ;d 

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam! icon_smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akwarium 60 l jest za małe na żółtaczki indyjskie. Ale za to w standardowym akwarium 60 l o ile parametry wody pozwolą możesz trzymać np: prętniki karłowate.

 

I czy to normalne, że wodą jest taka trochę "mętna"? jakby mgiełka pomieszała się z wodą?
W czasie dojrzewania akwarium w wodzie mogą się dziać różne dziwne rzecze. Z czasem to zmętnienie powinno ustąpić samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramirezki dobierają się w pary z grupki pływających razem rybek. Łączenie tych ryb na siłę w pary nie zawsze przynosi pożądane efekty. Najlepiej przy zakupie tych ryb, jeśli kupuje się tylko dwie ( parkę ) poobserwować w sklepie akwarystycznym te ryby i wybrać te które najbardziej mają się ku sobie.