Skocz do zawartości

1 zbiornik tragedia lecz czy go reaktywacja uratuje?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No nie wiem gdzie ten temat wstawić.  Potrzebuje pomocy w wszystkim. Mam zbiornik 54 l i zrobiłem z niego niestety ruinę. Więc mam już fundusze na jego reaktywacje. Mam na start 260 zł.  Więc 4 rzeczy od podstaw są mi potrzebne.

- Czyli obsada - Najciekawsze pomysły na obsadę do tego zbiornika.

- Wyposażenie- Czyli grzałka filtr i inne.

- Rośliny- Nie znam się na nich. Przygody z nimi mi nie wychodziły więc liczę na pomysły  wskazówki.

- Nadzorowanie,.- czyli czy na pewno wszystko będę dobrze robił.

I ogólne koszty.

 

//Przeniosłem.

 

Nantai

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro miałeś zbiornik 54L i chcesz taki sam założyć, to masz za pewnie podstawowe wyposażenie typu grzałka, a wiec druga Ci nie jest potrzebna, bo akurat jak masz ją co najmniej 50W to jest dobrze.

 

Filtr co najmniej o podobnych właściwościach do Fan 1 Plus Aquael'a..

 

Obsada, to już wszystko zależy od twojego gustu, ja osobiście przymierzam się teraz w takim samym zbiorniku do:

- 1x Bojownik Wspaniały.

- 10x Prystelka Barwna.

- xxx Helenki.

 

Rośliny to jeszcze nie wiem, ale prawdopodobnie do niedzieli już będę wiedział :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjątkowego ? hmm, ja bym Ci radził zacząć z czymś łatwym, żebyś się trochę oswoił z akwarystyką. Nie ma co się spieszyć w tym hobby, wręcz odwrotnie trzeba spokoju i wielu przemyśleń : ) Na wszystko przyjdzie czas wraz z Twoimi doświadczeniami i wiedzą. Przynajmniej wnioskuje z tematu że jesteś początkujący.

No ale chyba musiałeś coś mieć w tamtym akwa, skoro stało ? Filtr grzałka i oświetlenie to na pewno skoro nie masz. Rośliny to jakieś żabienice, kryptokoryny które urosłyby nawet w szambie, no ale trzeba chociaż minimalne oświetlenie :) Ogólnie poczytaj o zakładaniu akwarium.

Edytowane przez Bobix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach