Skocz do zawartości

Szafka pod akwarium


ahaed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Temat troszkę stary bo szafeczka już stoi od prawie dwóch lat ale może się komuś przyda.

Zawsze można coś podpatrzeć,zapytać itp.

A więc na początek:jako że z zawodu jestem stolarzem meblowym to stwierdziłem że nie nie będę komuś płacił jak mogę sobie sam zrobić szafeczkę.Wymiary szafki: 207.2x47x145 tj: szer x gł x wys . Materiał to płyta wiórowa gr.18 mm , kolor to orzech + wanilia.Szafka została kolorystycznie dopasowana do reszty mebli w pokoju.

 

 

Budowa szafki:

 

-4 szafki 50 cm szerokie skręcone razem

-Tył szafki to płyta 18 mm.

-elementy są sklejane oraz skręcane ze sobą,zależy od miejsca w jakim się znajdują

-boki to dwie płyty sklejone i oklejone obrzeżem 45x2 mm

-góra i dół tak samo jak dokręcone boki

-cała szafka stoi na 15 plastikowych stopkach oraz dodatkowo jest dokręcona do ściany

-wszystkie połączenia płyt w miejscu gdzie stoi akwarium zostały dodatkowo pokryte silikonem

-w szafce po lewej zaraz pod zbiornikiem znajduje się filtr tetra 1200

-resztę szafek w dolnym rzędzie zajmują mniej istotne rzeczy :D

-lewa szafka obok akwarium przeznaczona na pokarmy itp

-prawa szafka zawiera całe zaplecze elektryczne,czyli wyłączniki czasowe,gniazdka itp

-pokrywa to dwa elementy podnoszone na siłownikach gazowych

-oświetlenie zamontowane na belkach zaraz nad akwarium

-pomimo odbłyśników na pokrywach znajduje się folia lustrzana (samoprzylepna folia imitująca lustro)

 

To chyba wszystko , a przynajmniej to co sobie przypominam :D

 

 

kilka zdjęć szafeczki oraz jedno jak już wszystko jest skończone i jak to wygląda w pokoju.

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika