BigBadWolf Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Chciałbym z góry przeprosić bo w temacie jestem zupełnie zielony a akwarium ma być w sumie prezentem dla mojej nowo nabytej żony . Więc sprawa wygląda tak że troszke sklepów dzisiaj zwiedziliśmy i wybór skończył się na zbiorniku 200 lub 240 litrów (jeszcze dokładnie się nie zdecydowaliśmy ale różnica w cenie i gabarytach niewielka) do tego oczywiście filtr TETRA TEC EX 700 polecany przez sprzedawce. I zaczynają się schody typy co dalej. Podobają mi się bardzo proste zbiorniki z małą ilością roślin no i z rybek które dzisiaj oglądałem najbardziej wpadły mi w oko pyszczaki i teraz jest pytanie ile i jakie gatunki co bym ciągle nie biegał do sklepu po nowe rybki no i z jakimi gatunkami będą się tolerować i czy np. jakieś inne stworzenia będą mogły z nimi bezpiecznie wspóistnieć w zbiorniku (np.krewetki). Prosił bym o pomoc i dobrą rade. Z góry dziękuje za wyrozumiałość Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja_dm Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Jak pyszczaki to w 240 ze 3 mniejsze gatunki , oczywiście krewetki i mniejsze ryby nie mają miejsca bytu , raz to parametry , dwa to zostaną potraktowane jako pokarm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadow2525 Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Ja mam do sprzedania zestaw 250 l z tym filterkiem o którym piszesz Prosze sie zastanowić co do ryb to jeśli pyszczaki to tylko one Żadna krewetka tam się nie uchowa ewentualnie jakiś zbrojniki A tak na marginesie to sporo czytania przed Tobą a raczej przed żoną skoro To Ona chce akwarium powinna znać Choć podstawy:P Link to comment Share on other sites More sharing options...