Skocz do zawartości

Różne pytania początkującego-akwa 60L


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym akwarystą. Rybkami interesuje sięod ok. 2 miesięcy. Mam pytanie. Pragnę założyc akwarium, w pojemniku o pojemnosci 60l. Nie wiem za bardzo jakie rybki mogę tam wstawic, aby nie był aż takie duże (chciałbym coś wielkosi mieczyka, gupika).

Które gatunki mogłyby sprostac moim oczekiwaniom? Aha, i jszcze jedno: Jeżeli kupię akwarium z płytą, i pod nią bedzie oświetlenie, o czy rybki tego nie oczlapią? Albo gdy któraś bedzie skakała, to czy nie kopnie jej prąd?? proszę o pomoc :))) Pozdrawiam, Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

5gupików

3zmienniaki plamiste,kupisz je pod nazwą platka zapewne

5neonów lub danio pręgowane

4-5kiryski

 

Tak nawiązując do twojego pytania chciałeś coś wielkości gupika lub mieczyka..... :roll: nie bardzo rozumiem,mieczyki hellera są ponad dwa razy większe od gupików i nie nadają się do zbiornika 60l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Akwarium 60l już mam. Do tego kupilem pompke, grzalke, termometr. Ze środków to MFC i Antychlor. Kupilem tez jakies 4 roslinki, wiezyczne taka fajna z piaaskowca, i taką grote. co do rybek ciągle nie wiem :)

myslalem żeby umiescic a akwarium moze

- 3 Platki

- 4-5 gupiki

- 4-5 neonkow

- 2 kiryski

- i małego glonojada, ktory nie rosnie zbyt duzy.

 

Czy taki uklad rybek zda egzamin??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- 3 Platki - może być

- 4-5 gupiki - w stosunku 3 samice- 2 samce lub 4 samice- 1 samiec

- 4-5 neonkow - stadne, czyli ok 6, 7. Dość wrażliwe rybki, na początek radziłabym gupiki.

- 2 kiryski - stadne, ale ok do 60 l. Kup ze 5