Skocz do zawartości

Nieznany zabójca


Diazon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie... Nie wiem czy ten problem pojawiał się w podobnych tematach ale jestem początkującym użytkownikiem forum więc proszę o pomoc. Jakiś czas temu w moim akwarium zdechł mi żaglowiec skalar .

Uznałem to za przypadek ponieważ zdechł mi w niedługim odstępie po jego zakupie. Po upływie niespełna 10 dni zdechł mi drugi. Zacząłem się niepokoić o resztę moich podopiecznych, lecz kolejne tygodnie nie przyniosły kolejnych żadnych śmierci ,, wiec uznałem to za zbieg okoliczności... Teraz po upływie niespełna 3 tygodni po tamtych incydentach dzisiejszego wieczoru dostrzegłem, że samiec pielęgniczki Kakadu również zachowuje się dość dziwnie widzę jego osłabienie oraz brak ruchliwości ... Proszę o pomoc ponieważ nie mam bladego pojęcia w czym leży problem ... Chcę od razu dodać że jestem dość początkującym akwarystą i nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką sytuacją, wszystkich potrzebnych informacji mogę udzielić.

PH 7.5

Podmiana wody raz na 12 dni podmieniam 1/3

Akwarium 130l

temp.26-27 stopni

Proszę o pomoc. Pilne.

 

Luna: Dbaj o pisownię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie... nie wiem czy ten problem pojawiał się w podobnych tematach ale jestem początkującym użytkownikiem forum więc porszę o pomoc Jakiś czas temu w moim akwarium zdechł mi żaglowiec skalar .