Skocz do zawartości

Zestaw CO2


Dex89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ponownie :)

 

Po ogarnięciu incydentu z pękniętym dnem w akwarium i po całym przeniesieniu się ze starego akwa do nowego zauważyłem, że kiepsko radzą sobie w nowym miejscu rośliny. W związku z czym zakupiłem test do badania co2 w wiadomym celu, test potwierdził moje przypuszczenia - poziom co2 w moim akwarium jest śmiesznie niski, test jbl wykazał poziom gazu w okolicach 4-5 mg/l. Dlatego też powoli przymierzam się do kupna zestawu, niestety jestem w tym kompletnie zielony i dlatego po raz kolejny zwracam się z prośbą do Was, bardziej doświadczonych akwarystów o pomoc w kwestii kupna, co kupić, za ile kupić i na co zwracać uwagę. Koszt w jakim był się chciał zmieścić to ok. 450zł wraz z butlą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butla obojętnie jaka - ma być z legalizacją, pojemność zależy od Ciebie.

Reduktor - Posiadam taki jak na zdjęciu niżej - jestem zadowolony:

Dołączona grafika

Zaworek precyzyjny CAMOZZI!: http://allegro.pl/wloski-zawor-camozzi- ... 18626.html

Licznik bąbelków - jaki chcesz ja mam taki: http://allegro.pl/licznik-babelkow-plas ... 50312.html

Zaworek zwrotny - obojętnie jaki byle by spełniał swoje zadanie

Spiek/reaktor - co tam chcesz ja polecam reaktor - 100% rozpuszczalności CO2

 

Do tego wszystkiego trochę wężyka, jakieś nyple i jak chcesz to może być jeszcze elektrozawór lecz ja mam u siebie zwykły zawór kulowy - działa bardzo dobrze (lepiej niż typowe on/off na allegro do zestawów CO2) lecz i tak go nie używam bo CO2 leci 24/7

 

Jaki elektrozawór to niestety Tobie nie podpowiem.

 

Jeśli chcesz coś bardziej nowoczesnego to możesz bawić się w te wszystkie komputerki pH itd. lecz nie jest to jakiś wymóg.

 

Jak nie chcesz kupować wszystkiego oddzielnie tutaj masz zestaw:

* bez elektrozaworu

http://allegro.pl/zestaw-co2-classic-ex ... 58313.html

 

*z elektrozaworem

http://allegro.pl/zestaw-co2-premium-ex ... 72621.html