Skocz do zawartości

Tetra/Sera/TRopical


Mat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja używam asortymentu Tetry od początku mojego akwarium i jestem zadowolona. Nie mam doświadczenia z innymi firmami. W sklepach spotkałam się z opinią, iż Tetra jest lepsza jakościowo od Tropicala - może droższa ale lepsza. Jak jest naprawdę nie wiem. Zaczęłam z Tetrą i jakoś się jej trzymam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było to już gdzieś< A co do tematu to oczywiście pokarmy tylko Tropical, ze względu na bogatą bazę produktów. No i są naprawdę dobre. Chemia, tu już mogą być zdania podzielone. Osobiście używam Tropical ale niektórzy mówią że sera jest najlepsza i tetra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Sera jest najlepsza. Tropical jest moim zdaniem słaby, ale jak chce się chemicznie doprowadzić wodę do koloru granatowego, to "cristal" tej firmy jest moim zdaniem zdecydowanie najlepszy. Minusem jest to, że nie zawiera jak np. produkty innych firm witamin z grupy B, które działają anty-stresowo, ani substancji łagodzących podrażnienie u ryb związane z podmianą wody. Po prostu zwykły błękit metylenowy. Z kolei Sera cristal clean, nie działa moim zdaniem kompletnie, więc tylko szkoda truć ryby. Reasumując ja kupuje wszystko Sery, bądź rzadziej tetry, a Tropicala tylko i wyłącznie jak juz jestem zdesperowany Cristal. Nie polecam tez ichtiosanu Tropicala. Moim zdaniem działa słabo i są lepsze srodki na ospę z innych firm:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie tropical i tetra sa najlepsze.

bo nie próbowałaś jbl i sera. ;-)

 

nie widzę powodu dla którego miałabym przepłacać :)

zauważysz jak spróbujesz ;-) 2 złote więcej, nawet nie i o wiele mniej zmartwień. tropical lejesz i lejesz, tetrę też. jbl'a czy serę dajesz i nie musisz się martwić, że nagle czegoś braknie roślinkom i trzeba dolać, produkty w/w firm są wydajniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach