Skocz do zawartości

Dlaczego one nie chcą jeść ?


JustynaxD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Akwarium dostałam tydzień temu, poprzedni właściciel nie wie czy wcześniej rybki też nie jadły ;/

 

Akwarium ma 150 l, chodzi grzałka ( 26 stopni jest ), bąbelki, filtr ( taki duży z boku stoi ) i taki filtr co też napowietrza. Z rybek są : dwa małe węże, molinezje (?), kosiarka (dziś jedna zdechła udusiła się w zamku, więc go wyrzuciłam, druga żyje ) 3 nemo i jakaś przeźroczysta oraz glonojady dwa , nie znam się za bardzo więc dla upewnienia to są zdjęcia

http://imageshack.us/photo/my-images/714/img4858w.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/59/img4882f.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/809/img4881xs.jpg/

 

Karmie je jedzonkami z Tropicala bio-vit i ichtio-vit

Przy zakładaniu były wlane jakieś płyny :z Tropicala: ferro-aktiv, esklarin i z tetry AquaSafe, EasyBalance

 

Moim problemem jest to, że te nemo nic nie jedzą tzn. nie wypływają do góry, te małe wszystko sprzątają, próbowałam sypnąć więcej tak, żeby płatki opadły na dół ale one dalej się tym nie interesowały. Odkąd je mam, siedzą wciśnięte w kąt i się patrzą. Wcześniej czasem siedziały w zamku pionowo, ale musiałam go usunąć ;/

czy musze zmienić coś w akwarium, jakieś kryjówki im porobić ?

Czy to dlatego, że może nie powinny być razem z innymi rybkami ?

Co będą jadły ?

Czy jest im za zimno ?

Czy mogę dokupić do nich wszystkich neonki i kolorowe gupiki ( gubiki ? )

Z góry dziękuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach