Skocz do zawartości

Nowy Aparat.


Bartex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako, że nowy zbiornik stoi i ma się dobrze, przyszedł czas na zmianę aparatu, aby zdięcia były ładniejsze:)

Oczywiście to do Waszej wiadomości bo, żonka myśli, że imprezy rodzinne będą fotografowane a stary aparat się nie sprawdza...akurat 8-)

 

Niestety samo akwarium pochłonęło sporo $, więc trzeba szukać budrzetowej opcji...

(w grę wchodzą tylko raty więc używki odpadają)

Znalazłem takie coś: Fujifilm Finepix S2950HD

 

Co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmiar nie jest ważny...:D

Jestem laikiem jeżeli chodzi a aparaty, więc pytam głównie o parametry...

Cena tego aparatu wynosi 1200zł.

Chodzi o stosunek jakości do ceny.

Jakaś cena z kosmosu.

 

Znalazłem na duńskej stronie za ok 600zł w kraju gdzie wszysko jest potwornie drogie.

 

http://www.pixmania.com/dk/dk/8991319/a ... ePromo=oui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego modelu nie znam to nie powiem ale polecam panasonic lumix np http://allegro.pl/aparat-cyfrowy-panasonic-lumix-dmc-fz48-pl-menu-i2027744856.html

Ja używam od lat małego Lumixa (już zużyłem dwa) i sprawują się bardzo dobrze.

 

:o:shock:

W Polsce najtańszy jest właśnie za 1200zł

W EuroRtvAgd i to na promocji... :twisted:

Wziąłem link pierwszy z brzegu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór jest ogromny.

 

Poszukaj tutaj http://www.optyczne.pl/

 

Są testy u na pewno coś wybierzesz.

 

Podejrzewam, że każdy używa aparatu i zrobi sie wielka niepotrzebna dyskusja, bo także każdy ma inne potrzeby.

 

Ja od lat uzywam Lumixów TZ, żeby mi się zmieściły do kieszeni a mają zoom 12X

 

Natomiast na koncerty, ''profesjonalnie-hobbystycznie'' mam lustrzankę Nikona D90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach