-Patryk- Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Witam, mam pewien problem z akwarium i nie mam pojęcia co to może być - uprzedzam, jestem początkującym akwarystą. A mianowicie: na szybkach akwarium, od wewnątrz, gdzieniegdzie można zauważyć brązowy nalot (nieduże brązowe plamki). Woda także pachnie nie za ciekawie... Jednego dnia zdechły mi 2 rybki tej samej rasy i płaci choć dzień wcześniej czuły się bardzo dobrze. W akwarium mam: molinezje żaglopłetwe, - właśnie co do molinezji to samce pojawiła się czarna lamówka ogona i płetwy grzbietowej, to źle? - bocje wspaniałe i jeszcze takie średniej wielkości rybki całe w błękitno-czerwone (szkarłatne?) paski, których nazwy nie znam. Zbiornik o pojemności 60l. 3 roślinki w tym jedna większa oraz 2 zielone kule. Żwirek jako podłoże. Nie mam pojęcia co to może być, choroba rybek, złe środowisko, czy coś innego. Proszę o szybką pomoc. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja_dm Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Ile czasu ma akwarium ? jakie podmiany stosujesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Patryk- Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 Akwarium mam od niedawna - 2 tygodnie. A co do podmian to jak pisałem jestem początkującym akwarystom i szczerze mówiąc nawet nie kojarzę o co chodzi :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afr0 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 I jakie rybki miałeś, i masz teraz? EDIT: Podmiany - robi się co tydzień: wylewasz 20-30% wody z akwa i wlewasz odstaną 24h wodę, aby ją odświeżyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Patryk- Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 Rybek nie zmieniałem, cały czas ten skład jaki wymieniłem powyżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...