Skocz do zawartości

problemy z rybkami


leonkennedy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkującym akwarystą, posiadam 35-litrowe akwarium. W akwarium posiadam 5 neonków, 2 mieczyki, 2 gupiki, 2 molinezje (ogolnie jest 15 małych rybek) Wczoraj wpuszczono. 2 mieczyki, 2 gupiki, 2 molinezje. Akwarium posiada też filtr, woda ma 27 stopni temperatury, dziś rano zdechły mi 1 gupik i 2 molinezje. Co może być przyczyną? Jaki błąd robie? Mam sztuczne roślinki które nieraz poprawię, przeważnie zostaje też trochę karmy, . [Neonki mam prawie 2 tygodnie i mają się dobrze]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem początkującym akwarystą, posiadam 35-litrowe akwarium. W akwarium posiadam 5 neonków, 2 mieczyki, 2 gupiki, 2 molinezje (ogolnie jest 15 małych rybek) Wczoraj wpuszczono. 2 mieczyki, 2 gupiki, 2 molinezje. Akwarium posiada też filtr, woda ma 27 stopni temperatury, dziś rano zdechły mi 1 gupik i 2 molinezje. Co może być przyczyną? Jaki błąd robie? Mam sztuczne roślinki które nieraz poprawię, przeważnie zostaje też trochę karmy, . [Neonki mam prawie 2 tygodnie i mają się dobrze]

mieczyki do oddania

molinezje do oddania

neony to rybki stadne a na stadko masz za małe akwa

resztki karmy mogą podnosić zawartość rożnych toksyn co powoduje zatrucie ryb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup czy roślinki żywe cieniolubne zależy tez od oświetlenia,żwirku itp. np. jak będziesz miał standardowe oświetlenie to juz cieniolubne roślinki kilka jest w tym temacie ROŚLINKI CIENIOLUBNE co do rybek to popytaj innych bo ja zabardzo tez się nie znam tak jak i ty...:P

A i te sztuczne rośliny wywal z akwarium bo już żadnych ryb nie będzie sam tak miałem w 25l ale żywe roślinki mię uratowali...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach