Skocz do zawartości

Bardzo ważne pytanie!!!!!!!!!!


ecnad
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek chciałem wszystkich przywitać z racji, że jest to moj pierwszy wpis na tym forum:)

Można powiedzieć, że nie jestem początkującym akwarystą bo ok 4 lat temu miałem już baniak 200 litrow, ale z powodu przeprowadzki zmuszony byłem z cięzkim sercem go zlikwidować. Ale do rzeczy... w związku z tym, ze pojawiła się znów możliwość reaktywacji piszę tu. przeprowadzam się do nowego mieszkania na 1. piętrze i mam takie pytanie czy 112l z całym osprzętem i bajerami (kamienie, woda, waga własna) nie zrobi poważnych szkód w konstrukcji np. podłogi, tzn. w mieszkaniu są nowe panele i boje się, że ciężar całości może wgnieść je, albo co gorsza uszkodzić strop, albo inne ważne elementy. Mieszkanie jest wynajmowanie, wiec się o to trochę boję. Czekam na poważne odpowiedzi. Z góry dziękuję za wszelki wkład i pomoc.:):?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tak nie da się ocenić czy coś się stanie czy nie. Wszystko zalerzy od konstrukcjii podłogi.

Moje akwarium jest ułożone w poprzek belki podpierającej podłoge, co na 1 piętrze bliku być też musi. Na tym forum tylko nieliczni mogą to ocenić. Radze zasięgnąć porady specjacisty od paneli podłogowych:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne to twoje pytanie. nawet jeśli akwa 112l wraz ze stolikiem i wyposażeniem będzie ważyło 150kg --- to tyle co dwie dorosłe osoby stojące obok siebie, nie wydaje mi się żeby pod dwiema osobami zarwał się strop. bez obaw :D

poza tym sam mam akwa 112l na panelach w pokoju na piętrze. a jak sam stanę obok niego przy założeniu że akwa waży 150kg plus moje 100kg to razem 250kg i nic panele całe na parter nie spadłem )))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach