Skocz do zawartości

Akwarium 370l- Skalar złożył ikrę na filtrze !!! co robić ?


CEE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Nie jestem specjalistką, nawet amatorką akwa,w pracy mam pod swoją opieką akwarium 370 l , założone w październiku. Przez ostatnie dni codziennie wyławiam jakąś martwą rybę (przeważnie brzanka różowa). Obsada początkowa (w październiku) była większa jeśli będzie potrzebna dowiem się dokładnie jaka, nie wiem z jaką częstotliwością wtedy traciły się rybki.

 

Na dzień dzisiejszy 19.01.09 w akwa mam:

- 6 szt skalarów (w piątek było jeszcze 7 szt. dzisiaj wyłowiłam połowę martwej ryby, resztę zjadły inne? Czy to możliwe?)

- platki 5 szt

- brzanki różowe 3 szt

- molinezja 1 szt dorosła plus jedna mała, urodzona w tym akwarium, udało się jej przeżyć wśród roślin

- zbrojniki 2 szt

- gurami niebieskie - 3 szt.

 

W początkowej obsadzie były - październik:

- prętnik karłowaty 4 szt teraz nie ma ich w ogóle, a wymienione wyżej gatunki były liczniejsze.

 

 

filtr akwariowy wewnętrzny z wbudowanych sterylizatorem UNIFILTER UV 1000

 

Temperatura była 22 stopnie C, w sobotę podwyższona o ok. 2 stopnie teraz wynosi 24-25 stopni C.

 

Co jeszcze... światło wyłącza się automatycznie w nocy i zapala o 7 rano.

 

Dzisiaj zrobiłam test wody firmy tropical 5 in 1. Zrobiłam zdjęcie testu, bo ja mogłabym źle zinterpretować wyniki.

 

Jeśli coś jest niezrozumiałe, bądź brakuje jakiś informacji będę uzupełniać na bieżąco. BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!!!!!!!!!! Dziękuję !

post-999-13685154138881_thumb.jpg

post-999-1368515413918_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach