Snajper Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Witam Jestem początkującym na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc. Mam akwarium 60l i mam maly problem z rybkami, poniewaz nie wiem jakie i ile dobrac ryb...Chcialbym miec duzo rybek ale zeby im to nie przeszkadzalo w zyciu.... Teraz mam ok 20 i na innym temacie napisali mi ze mam ich za duzo...wiec pyam jakie rybki moglbym miec zeby bylo ich "wiecej" ? Dziekuje z gory Link to comment Share on other sites More sharing options...
pika Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 polecam platki bo sama choduję, ale w 120 l. mogą być w 60l ,są podobnę do molinezji ale są spokojniejsze. mogą terz być kosiarki(na dno) lub kiryski ,gupiki, itp Zato nie kupuj glonojadów, molinezji mieczyków,pielęgnic, brzanek itp. dla nich masz zamałe akwarium Link to comment Share on other sites More sharing options...
cannabinol Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 polecam platki bo sama hoduję, ale w 120 l. mogą być w 60l ,są podobnę do molinezji ale są spokojniejsze. mogą terz być kosiarki(na dno) lub kiryski ,gupiki, itp Zato nie kupuj glonojadów, molinezji mieczyków,pielęgnic, brzanek itp. dla nich masz zamałe akwarium Kosiarki być nie mogą! A kolor czerwony zarezerwowany jest dla administracji Link to comment Share on other sites More sharing options...