Skocz do zawartości

Jakie rybki do 60l ? Prosze o pomoc [!]


Snajper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;) Jestem początkującym na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc.

 

Mam akwarium 60l i mam maly problem z rybkami, poniewaz nie wiem jakie i ile dobrac ryb...Chcialbym miec duzo rybek ale zeby im to nie przeszkadzalo w zyciu.... Teraz mam ok 20 i na innym temacie napisali mi ze mam ich za duzo...wiec pyam jakie rybki moglbym miec zeby bylo ich "wiecej" ?

 

Dziekuje z gory ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam platki bo sama choduję, ale w 120 l. mogą być w 60l ,są podobnę do molinezji ale są spokojniejsze. mogą terz być kosiarki(na dno) lub kiryski ,gupiki, itp :) Zato nie kupuj glonojadów, molinezji mieczyków,pielęgnic, brzanek itp. dla nich masz zamałe akwarium :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam platki bo sama hoduję, ale w 120 l. mogą być w 60l ,są podobnę do molinezji ale są spokojniejsze. mogą terz być kosiarki(na dno) lub kiryski ,gupiki, itp :) Zato nie kupuj glonojadów, molinezji mieczyków,pielęgnic, brzanek itp. dla nich masz zamałe akwarium :!:

Kosiarki być nie mogą!

A kolor czerwony zarezerwowany jest dla administracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam platki bo sama hoduję, ale w 120 l. mogą być w 60l ,są podobnę do molinezji ale są spokojniejsze. mogą terz być kosiarki(na dno) lub kiryski ,gupiki, itp :) Zato nie kupuj glonojadów, molinezji mieczyków,pielęgnic, brzanek itp. dla nich masz zamałe akwarium :!: