Skocz do zawartości

POMOCY!! MAM POWAŻNY PROBLEM Z AKWARIUM!!


Marcin!991
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was!

 

Mam bardzo poważny problem z rybkami w akwarium. Dziś rano zdechł sterlet i trzciniak. Przed chwilą jeden z glonojadów.

 

Akwarium mam teraz odkryte, filtr pracuje. Czy to wina tego, że niemam napowietrzacza? Bo w nocy akwarium było zamknięte a filtr wyłączony. Czy mogły się udusić? Może to jakaś choroba? Bo dużo wcześniej miałem bojowniki samca i samice ale mi zdechły na pleśniawke. POMÓŻCIE! Jestem początkującym akwarystą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zdjęcia. To jest akwarium 40x25x25 25 litrów. mam w środku sam piasek naturalny, miałem jeszcze korzeń który szlifowałem i gotowałem w roztworze soli tak jak czytałem na tej stronie. Mam tam welonke suma rekiniego pyszczaka albinosa i 3 glonojady. teraz tylko dwa bo jeden się przekręcił. no i mialem tego sterleta i trzciniaka ale tez się przekręcili. wode wymieniłem uzdatniłem odleżała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem orłem,ale się też wypowiem.Masz straszną zupę rybną w akwa i przede wszystkim dlatego Ci umierają.

Welon-od 80l w górę.

"Glonki"-nawet więcej.

Pyszczaki to zupełnie inny biotop.

Wodę się podmienia,a nie wymienia.

Moja propozycja to oddać wszystkie ryby,póki jeszcze żyją,poczytać na forum o zakładaniu akwa od początku,o obsadach do Twojego litrażu i dopiero wtedy brać się za akwarium.I nie słuchać tego co mówią sprzedawcy,bo oni chcą sprzedać i w nosie mają co się stanie z rybami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to delikatnie mówiąc masz problem. ;)

Nie chce kupić welonki, próbuj raczej oddać ryby niż sprzedać. ;)

W Krakowie jest kilkadziesiąt zoologicznych, gdzieś muszą przyjąć Ci te ryby...

Gdy masz coś dodatkowo do napisania, a Twój post jest ostatni w temacie to używaj opcji edytuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach