Andrek Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Witam No i stało się moje rybki mają ospę !!! jestem początkującym akwarystą i proszę o pomoc. Chcę leczyć rybki podwyższoną temperaturą do 32-34 stopni tylko nie wiem czy moje rybki wytrzymają a to obsada: 12 neon inesa 4 otosek 8 drobnoustek obrzeżony 1 bojownik (samiec) 3 bojowniki (samice) 1 piskorek 5 razbora galaxy Proszę doświadczonych o pomoc co i jak i na ile podwyższać temp. .................. a może leczyć inaczej ????? z góry WIELKIE DZIĘKI !!!!!!!!!! mój synek już płacze bidulka za swoim ulubionym "piskusiem" tłumaczę mu że damy radę i jego piskuś przeżyje nie mogę go zawieść sami rozumiecie Mod: Regulamin pkt.12. Nie piszemy postów z wciśniętym klawiszem „caps lock”. Duże litery świadczą o krzyku, co nie jest tolerowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz1992 Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Wystarczy 30*, ale jeżeli chcesz żeby szybciej minęła to poproś w akwarystycznym o preparat na ospe i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator ahaed Posted October 10, 2009 Administrator Share Posted October 10, 2009 Nie kupuj w sklepie byle czego . Nie każdy lek jest skuteczny!! Zobacz ten temat : viewtopic.php?p=111961#p111961 Link to comment Share on other sites More sharing options...