Skocz do zawartości

Dostałam akwa z rybkami czy coś w nim zmienić?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dostałam od cioci akwarium, ma ok 120l. Dostałam go z całym osprzętem i z rybkami.

Nie znam się jeszcze na tym za bardzo wiec mam pytanie czy coś w nim zmienić czy moge zostawić wszystko tak jak było do tej pory.

Mam filtr zewnętrzny Tetra

Rybki:

4 skalary

8 neonków

5 kirysków

3 molinezje

3 mieczyki

1 glonojad

Dodam tylko że u cioci wszystkie ryby sobie fajnie żyły jak do tej pory ... kiedyś padły jej tylko 2 neonki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są to zwykłe skalary to nie masz się czym przejmować. nie sądzę, by ciocia szajstnęła się na altumy po 60zł za szt...

 

Jeżeli kiryski są jednego gatunku to też super, jeżeli są różne mixy kiryskowe to trzeba by je wymienić na jeden gat.

 

Jeden zbrojniczek w 120l o ile to nie gibbiceps czy plectomus

 

neony ok (można dokupić nawet 4szt)

 

Mieczyki/molinezje chyba bym starał się wybrać jeden gat i wymienić albo molinezje na mieczyki, albo na odwrót. One zasiedlają dokładnie tą samą strefę i wiem, że nie zawsze wychodzi im to na dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za informacje i rady.

 

Skalary są zwykłe, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo żeby były takie drogie ;)

Kiryski są spiżowe tylko, że dwa całe białe a trzy ciemne.

Pomyśle jeszcze co zrobić z tymi mieczykami i molinezjami oba gatunki mi się bardzo podobają ;)

 

Mam jeszcze pytanie czy mogę do tego akwarium dokupić dwie bocje wspaniałe ? Mam problem z takimi malutkimi ślimaczkami jest ich tam pełno.

Ciocia mieszka bardzo blisko i akwarium zostało przeniesione ze sporą ilością wody, nie było urządzane na nowo. Te ślimaki są na kamieniach wchodzą na szybę ... są wszędzie :( . Wyczytałam że te bocje zjadają ślimaki więc może pomogą mi pozbyć się tego ustrojstwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach