Skocz do zawartości

temperatura wody w akwarium


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującą akwarystką i właśnie zakładam 54l akwarium. Proszę o podpowiedz, na ile skuteczne są uzdatniacze wody.

 

Ja też odradzam wpuszczać bojownika do akwarium z innymi rybkami bo jest on agresywny i lubi małe przestrzenie. Mam pytanie: ile rybek można trzymać w 54l akwarium???

 

Ja w moim akwarium 60l mam podobną obsadę i nie zauważyłam żadnych niepokojących objawów u neonów. Pływają one co prawda na boku, ale to wszystko. Dodam, że jest ich 4.

 

Skoro bez uzdatniaczy się obejdzie, to ile taka woda musi stać przed wpuszczeniem do niej rybek? 2 tygodnie czekać nie będę. Mam jeszcze mniejsze akwarium, do niego woda stoi 20godz.

 

W swoim akwarium 54l w którym nie czekałaś aż dojrzeje ,trzymasz

gupiki, molinezje, skalary, neony, brzanki i glonojady

??

 

 

Po co chcesz im zapewnić odpowiednią temperaturę jak i tak męczysz ryby?

Akwarysta ryb nie męczy!

Ryby nie lubią "małych przestrzeni"

skalary? molinezje? glonojady? musisz je oddać.

a brzanek nie powinno się hodować z gupikami ,mogą ale nie muszą obgryzać płetwy.

zanim kupisz rybę ,sprawdzaj jej wymagania a nie kupuj co Ci się podoba.

a jak obniżyć temp. było na forum ,poszukaj.

 

odpowiednia temp w stopniach C ,za wiki:

22 – 25 Neonki

23 – 26 Brzanki

23 - 24 Gupiki

 

ale w 27 przez pewien czas nic im się nie stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy bo jeżeli stopniowo bedziesz przezwyczajać ryby do wtższych teperatur (26 do nawed 29 ) to one sie przezwyczają ale nie bedą tak zywotne ja w określonej dla nich temperaturze ALE NIE TWIERDZE ŻE TAK SIE POWINNO ROBIĆ :!::geek: ...

Ryby dobiera się tez pod względem:

:arrow: TEMPERATURY ,

:arrow: AGRESTWNOŚCI :!::!:

:arrow: WYMAGAŃ

:arrow: WIELKOŚCI AKWA

:arrow: STEFĄ ŻYCIA (1.DOLNA STREFA 2.ŚRODKOWA I 3. GÓRNA)