Skocz do zawartości

Pyszczaki i inne rybki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcę do mojego 120l wpuścić Pyszczaki (Mam już też Zbrojnika i Giętkozęba). Zastanawiam się jakie rybki mogę do nich dać. Czytałem, że Pyszczaki są agresywne (Będą się bić między sobą ?), myślałem, żeby włożyć do nich Pielęgnice Papuzie lub Sumy Rekinie. Dałoby radę ? Podobno też niszczą rośliny, mam tylko Moczarki, zniszczą je ?

Szczególnie interesują mnie Pyszczaki Saulosa

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anija

To takie trochę ogólne gadanie ;)

Jak na moje oko kilka Pyszczków i 1/max2 Papuzie to nie jest za dużo do 120l :)

 

@Shem

Yyy... no bardzo podobną obsadę sam chciałem mieć, ale w tamtym temacie Pyszczaki niezdechły przez Papuzie.

 

Ogólnie wczoraj siedziałem ponad pół dnia nad wyszukiwaniem info na temat pyszczaków (szczególnie Saulosa) i Papuzi i nie znalazłem niczego co by stało na przeszkodzie...

Podkreślam, że jestem początkujący jeśli chodzi o Pielęgnice.

 

Może jakieś konkretniejsze i wiarygodne powody ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy aby na pewno przeczytałeś cały temat?

Skoro tak dużo czytasz i ciągle nie możesz wyciągnąć wniosków z tego co czytasz to może masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem bądź analizą danych? albo po prostu jesteś zbyt uparty i nic do ciebie nie dociera?

 

Zrób jak uważasz tylko nie zakładaj za 2tygodnie tematu, że padają ci ryby.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie to Ci powiem, że pyszczaki TRZYMA SIĘ SAME.

 

Są rybami bardzo ruchliwymi, a papuzie to lenie (miałam w 240l - 4 szt)

 

papuzia osiąga 30cm - zdajesz sobie z tego sprawę ??

 

Pyszczaków chcesz mieć kilka, a papuzie tylko 2 - będzie wojna

 

Jak sobie wyobrażasz karmienie tych ryb?

Widziałeś kiedyś papuzie podczas podawania "posiłku"

 

Inna budowa ciała papuzich i pyszczaków też ma w/g mnie znaczenie.