Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wtam, będę posiadał akwarium wbudowane w siane o wymiarach 180x30x55 (szerokość, głębokość, wysokość).

Słyszałem, że ciężko jest utrzymać głębie w tak wąskim akwarium, co mogę trzymać w takim akwarium prócz neonków i jak je urządzić by było ciekawe ? Prosił bym o pomoc w tym temacie, ponieważ jestem początkujący:) Wcześniej myśłałem nad trzymaniem pielęgnicy papuziej i coś do tego np. skalary czy w tak wąskim akwarium mam szanse na hodowlę tego typu rybek?  

 

Czy ta głębokość 30 cm jest tak bardzo uciążliwa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 30cm szerokości akwarium zapomnij o rybach dłuższych, niż 10cm, dla ich i własnego dobra. Największy problem, z jakim przyjdzie Ci się zmagać, to aranzacja - akwarium najłatwiej wypełnisz w pionie wysokimi, niewymagającymi roślinami.

Co do obsady, wpierw wypada dowiedzieć się, jaką masz wodę w kranie. Chyba, że jesteś gotów przygotowywać rybom wodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 30cm szerokości akwarium zapomnij o rybach dłuższych, niż 10cm, dla ich i własnego dobra. Największy problem, z jakim przyjdzie Ci się zmagać, to aranzacja - akwarium najłatwiej wypełnisz w pionie wysokimi, niewymagającymi roślinami.

Co do obsady, wpierw wypada dowiedzieć się, jaką masz wodę w kranie. Chyba, że jesteś gotów przygotowywać rybom wodę.

Wodę przygotuje dla rybek jaką będzie trzeba, jakie gatunki proponujesz w takiem akwarium? Szkoda bo podobają mi się pielęgnice i rybki tego typu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podobają Ci się pielęgnice, to możesz sobie urządzić akwarium z czymś z rodzaju Apistogramma. Np. A. cacatuoides 3-4 haremy w towarzystwie stada neonów Innesa.

Muszę przyznać, że te pielęgniczki i robienie akwarium w stylu Apistogramma jest ciekawe.  Przemyślę to, jaka roślinnośc do takiego akwarium? To agresywne rybki ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach