Skocz do zawartości

Nowe akwarium - dziwne białe strzępki


Cytrusia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Jestem zupełnie nowa w temacie akwarystyki. Kupiłam akwarium 54 i wystartowałam je. Oczywiście najpierw wyczyściłam dokładnie żwirek, po 3 dniach od zalania dopiero kupiłam roślinki i posadziłam. Akwarium w dalszym ciągu jest niezamieszkane. Wyjechałam na krótkie wakacje dlatego też nie kupowałam rybek ( nie było mnie 5 dni). Gdy wróciłam w wodzie i na roślinkach zauważyłam białe pływające strzępki.  Dodaję zdjęcie żeby lepiej było widać.

 

Proszę o pomoc co z tym zrobić - to po pierwsze i czy w takim przypadku mogę zacząć zarybianie czy nie bardzo.

 

Będę wdzięczna za pomoc

post-24319-0-67722700-1474989602_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarybianie zaczynamy gdy zbiornik dojrzeje biologicznie.
Nie da się stwierdzić kiedy akwarium jest dojrzałe biologiczne bez odpowiednich testów kropelkowych.
Wpuszczenie ryb do akwarium niedojrzałego skończy się padnięciem ryb wskutek zatrucia.
Jaką masz filtrację w tym zbiorniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To żeś pomógł...
Jeśli akwarium nie jest przykryte pokrywą, albo gotowa jesteś wyciąć otwór w pokrywie to dobrym rozwiązaniem będzie Aquael FZN-2(tzw. filtr kaskadowy). Do środka wsadzić media filtracyjne typu ceramika czy coś w ten deseń. Zaleta taka że nie zabiera miejsca w zbiorniku.
Jeśli odstrasza cena można się pokusić o chińską myśl techniczną - HBL-701, choć sam wybrałbym FZN-2 (jeśli zdecydujesz się na kaskadę).
Jeśli wewnętrzny (zabiera miejsce w akwarium, słaba filtracja) to brałbym Eheim Pick-Up 2008 lub 2010. Cena może nieco odstraszyć jak za wewnętrzniaka, choć są i droższe.