Skocz do zawartości

Problem w akwarium


Christof
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem początkującym i mam następujące dwa problemy

1.wyjechałem na dzień i po powrocie zdechły mi dwie rybki kiryska (była ona kupiona dwa dni wczesniej) oraz neonka. Było widać ślady pogryzienia. I tutaj moje pytanie czy mam coś nie tak z wodą czy inna agresywną rybe w akwarium.

Posiadam 1 bojownika 4x kiryski 9 neonów , 4x rozbory.

 

2. Mam problem z roślinkami od kilku dni widze jakby roślinki mi zaczeły gnić i tu moje pytanie z jakiego powodu. Mam podłoże dosyć grube podłoże i tutaj sie dowiedziałem ze może być z tym problem, chce zmienić podłoże na tym piasku czy to dobry pomysł ?.

Akwarium jest oświetlane ok 10h. Oświetlenie jest ledowe światło zimne 6000. Nie stosowałem żadnych nawozów.

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Wysłane z mojego 8070 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

. I tutaj moje pytanie czy mam coś nie tak z wodą
Mierzysz parametry? Jeśli nie, to nie udzielimy Ci odpowiedzi, skoro nie wiemy, jakie właściwości ma woda w Twoim akwarium.

 

 

czy inna agresywną rybe w akwarium
Bojownik nie jest fizycznie w stanie zabić kiryska, chyba, że pigmejka, albo narybek większych gatunków.

 

Przede wszystkim spojrzyj łaskawie na temat podwieszony w tym dziale:

http://forum.superakwarium.pl/topic/8125-przeczytaj-zanim-za%C5%82o%C5%BCysz-nowy-temat/

Może pomoże Ci zrozumieć, dlaczego ciężko będzie udzielić konkretnej pomocy.