Skocz do zawartości

żółta i mętna woda w akwarium ?


matt190
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkującym akwarystą od kilku tygodni mam problem z wodą w moim pierwszym akwarium. Woda jest żółta i mętna na tyle żę nie widać tylnej ścianki akwarium podczas pracy filtra również można zaobserwować taki jakby biały pyłek pływający w akwarium. Co do kondycji rybek nie zauważylem żeby działo się coś z nimi nie pokojącego. W akwarium nie ma żadnych roślinek tylko pare czarnych kamyczków i malutki korzeń. Przed zarybienie starałem się zrobić wszystko tak jak należy woda odstana ok 2tyg caly czas z działającym filtrem w tym czasie raz dolane kultury bakterii po tym czasie w 3 dniowych odstepach pokolei zaczełem zarybiać akwarium.

 

Zarybienie akwarium:

2x Kiryski

2x Molinezja

2x Gupik

4x Danio

1x Glonojad

 

Wyposażenie akwarium:

 

akwarium 25L

filtr diversa claro 300

grzałka diversa 25W

oświetlenie kilkanaście ledów o barwie żółtej + kilkanaście o barwie białej

podłoże drobny piasek + czarny łupek + mały korzonek

 

generalnie to filtr bardzo szybko się zapycha przepłukuje go w odrobinie wybranej wodzie z akwarium, woda dodatkowo ma dziwny jak dla mnie zapach taki jak by moczu ?? całe akwarium ma może nie cały miesiąc, bardzo proszę o poradę ? załącze fotki może coś ułatwi.

 

post-22734-0-24968200-1428520888_thumb.jpg

post-22734-0-67909900-1428520894_thumb.jpg

post-22734-0-18274700-1428520901_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym akwarium przy tej obsadzie masz najprawdopodobniej rozwalona biologię. Te kolor wody to prawdopodobnie zakwit pierwotniaków. Po paru dniach taki zakwit na ogól ustępuje samoistnie.

 

Dodam jeszcze że obsadę w tym akwarium masz fatalną. Tu proponuję założyć temat w dziale obsady.

 

W tym akwarium i przy tej obsadzie mogą się co jakiś czas pojawiać nowe problemy.