Skocz do zawartości

ogarniecie po poprzednim wlascicielu 112 l


mateusz333222
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie
Mam pytanko gdyż jestem nowy na forum i jeszcze do końca nie znam się na akwarystyce.
Kupiłem akwarium 112l, dwie lampy po 18w, filtr na 150l z deszczownicą, jeszcze niestety nie znam parametrów... trochę roślin i kokosy drobny żwirek, na przodzie trochę grubszy kamyczek.
Obsada to 10 neonów innesa
Glonojad
2 mieczyki
2 żalobniczki czarne tetra
O ile wiem to neonki słabo pasują do mieczyków i mieczyk jest stadny
Co dobrać i czego się pozbyć?
Bardzo mi się podobają pielęgniczki ramireza, pielęgniczki kakadu,molinezje takie czarne-tetra cesarska i bardzo te danio -pręgowane
Jeśli popełniłem jakiś błąd, to przepraszam i liczę na wasza pomoc.

Pozdrawiam Mateusz

Edytowane przez andy102
Pisownia. Używaj polskich znaków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja obsada jest do sporej korekty. Masz ryby o różnych wymaganiach co do parametrów fizyko-chemicznych wody.

To co mogłoby zostać w Twoim akwarium, a co nie zależy od parametrów wody takich jak pH, GH, KH.

 

O ile wiem to neonki slabo pasują do mieczykow

Tutaj masz rację. Te dwa gatunki wymagają odmiennych parametrów wody. Neony to woda miękka i kwaśna, mieczyk z kolei wolą wodę twardszą i zasadową.

 

2 zalobniczki czarne tetra

To są ryby stadne i powinno się je trzymać w ilości co najmniej kilku sztuk ( minimum 6 - 7 szt. ) Z tym że tutaj o ile parametry wody będą odpowiednie musiał byś się zdecydować czy chcesz w akwarium stadko neonów czy żałobniczek. O pozostałych wymienionych przez Ciebie rybach porozmawiamy jak będą znane parametry wody bo tam też jest niezły miszmasz :)

 

PS. Staraj się pisać poprawnie używając polskich znaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość