Skocz do zawartości

Czy to właściwa obsada?


Aleksandrowa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Akwarium nowe, nowy wyparzony żwir, rośliny: kabomba , jakaś paprotka oraz jeszcze inna.


Akwarium: 60 l, profilowane.


Temperatura: 28 C.


Obsada: 


1x mieczyk czerwony (


7 x Neon Innesa


1x skalar Calico


1x skalar diamentowy


3x gupik ( w tym jeden "dwa ogonki")


1x pielęgniczka Ramireza


2x molinezja żaglowa


2x molinezja balonowa


2x glonojad


1x kirys


 


- - -


Jeśli nie, to może dokupić drugie akwarium i część ryb przenieść? 


Proszę o wyrozumiałość, jestem początkująca. 


 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi zbiornik musiałby być 4-5 razy większy i wtedy można by jakoś sensownie te ryby podzielić (chociaż to i tak nie wykluczyłoby oddania paru gatunków).
Twoje ryby są za duże na 60L, a w dodatku dobrane na siłę.

W takim zbiorniku możesz mieć max 3-4 gatunki z naciskiem na te max 3 :).

Jak wygląda reszta parametrów wody? Temperatura jest zdecydowanie za wysoka, a zwłaszcza dla biednych Neonków Innesa.
Żwirek to kiepskie podłoże przy zbrojnikach i kiryskach.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiryski sa stadne więc minimum 6 z tego co słyszałam :)

ale ogolnie straszna zupa rybna...

żyworodki połączone z neonami to nie jest dobry pomysł..

skalary odpadają na pierwszym miejscu bo to nie jest odpowiedni litraż dla nich tak samo jak I dla glonojadów..

 

Jesli moge cos polecić to zostaw głupiki plus do tego chyba tylo kiryski małe stadko..

 

jesli twoje akwa nie dojrzało, bedziesz miał problem tak jak ja :/

 

Pisownia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wałkowaliśmy wczoraj ;-)  http://forum.superakwarium.pl/topic/43139-%C5%9Bmier%C4%87-rybek-pomocy/

Z tych wszystkich ryb, do 60l nadają się tylko Gupiki i Neony, ale połączenie ich razem też nie jest do końca mozliwe z uwagi na różne parametry wody w jakich występują,

Edytowane przez andy102