Skocz do zawartości

Obsada 25l


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującym akwarystą. W poniedziałek mam zamiar zamówić akwarium 25l. Myślę, aby wsadzić tam bojownika samca, i parę krewetek red cherry. Co mi doradzicie? Akwarium będzie miało wymiary 40x25x25 dł/szer/wys. Jaką obsadę mogę tam wsadzić? liczę na Waszą pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już napisałeś co można miec w takim małym akwarium. Jak akwarium juz całkiem się ustabilizuje to można jeszcze by dołożyć kiryski pigmeje lecz nei za dużo i w takim małym akwarium trochę ich szkoda.

Można się pokusić o kilka samców gupika endlera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na więcej odp :)

 

Dokładnie kupiłem to :

 

http://allegro.pl/super-mini-grzalka-z-termostatem-25w-do-25l-i3593486859.html - planuje zakupić (opłaca się?)

 

http://allegro.pl/aquael-aquaszut-filtr-pat-mini-akwarium-10-120l-i3574527321.html - planuje zakupić (opłaca się?)

 

http://allegro.pl/akwarium-z-pokrywa-25l-wroclaw-sosnowiec-i3555715275.html - zakupione

 

 

Dobry komplet?

Edytowane przez seriousspl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok ale nie wiem czy świetlówka nie będzie do przerobienia w pokrywie. Reszta sprzętów jak najbardziej się nadaje. Co do stara początkowego krewetek daj 10 szt ok. Przy 2-4 masz małe prawdopodobieństwo trafienia pary, tym bardziej jeżeli chcesz zakupić młode krewetki. Co do roślin moczarkę póść na taflę, zacieni i zrobi klimat odpowiedni dla bojownika. Pomyśl nad korzeniem, obsadź gęsto tył, na korzeń możesz dać mech lub jakiś wątrobowiec. Co do ślimaków możesz dać 1 a możesz dać i 4 czy 5 :)

Edytowane przez pinakolada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat wiem :). A krewetki będą się rozmnażać? jak tak to czy potem część z nich zabrać?

 

I czy moglibyście mi jakiś żwirek z allegro polecić, oraz "glebe"

 

I więc podsumowując :